dijous, 28 de maig del 2009

Que açò s'acaba...

Doncs si...Gairebé queda una setmana de classe, qui ho diria...
Pareix que fora ahir quan vam començar el 2n quatrimestre, però la realitat està ahi, i de fet, ja hi ha algunes assignatures en què no tinc classe perquè ja hem donat tota la matèria.

La majoria de treballs ja estan entregats, o a punt de ser acabats, i per tant, això vol dir que d'ací quatre dies estarem estudiant a mort ja per als exàmens.
He de dir que, en el meu cas això encara queda una mica lluny, ja que, a diferència de molts altres companys universitaris que, o be ja han començat o estan a punt de començar els exàmens, jo hauré d'esperar fins al dia 19 de Juny per fer el primer. Això si, acabaré el 2 de Juliol, quan la majoria de gent fins i tot ja se sap les seues notes...

No sé si és millor o pitjor, però és el que hi ha, i així ho acceptaré. Tot és questió de mentalitzar-se...L'any passat, de fet, ho vaig tindre igual o pitjor, doncs, si no recorde mal vaig acabar el 7 de Juliol...I vaig sobreviure, més o menys...jejeje

Canviant de tema, aquest dissabte competició de nou. Això si, aquesta vegada un 1500...A veure si per fi trenquem la barrera psicològica de 4'20 que ja va sent hora...Els entrenaments van genial i això em fa ser optimista. En carrera pot passar qualsevol cosa, però la motivació és important, i en eixe aspecte em trobe al 100%...

En fi..Ja us contaré!