dimecres, 15 de juliol del 2009

Quina Odisea!

Quina setmana! Pareix mentida que estiga de vacances, doncs només que faig que anar d'un lloc a un altre...
Per què?La resposta és senzilla i alhora complicada. Així que us posaré al corrent...

Fa ja un mes i pico que va eixir la preinscripció per fer les pràctiques de la carrera al curs 2009-2010. Jo volia fer l'autopràcticum, ja que així m'assegurava el poder tornar al poble en febrer de l'any que vé, i a més, poder fer les pràctiques a casa, amb la comoditat que això suposa...
Així que vaig engegar la maquinària i vaig fer totes les gestions pertinents per poder fer les pràctiques a l'ajuntament. Però, la burocràcia és lenta...

Vaig portar un paper que havien de cumplimentar-me els de serveis socials, però el tenia que entregar a l'àrea de Educació, que són els que s'encarreguen de tot el tema de les pràctiques universitàries...I clar, el meu paper ha anat rulant de despatx en despatx...

Jo no tenia noticies de l'ajuntament, així que vaig pensar que potser havien passat de mi; o tal vegada s'havia extraviat el ditxós paperet, qui sap...
El cas és que com el 10 de juliol es tancava el termini de presentació de sol·licituds, vaig decidir passar de fer l'autopràcticum, i inscriure'm a la bossa general. Ja havia perdut la fe en l'ajuntament, i realment em donava igual on fer les pràctiques, ja no m'interessava el tema...

Però dilluns passat, és a dir, dia 13 de juliol, un fet inesperat va succeir...
Ni més ni menys que em cridava el coordinador de Benestar SWocial de l'Ajuntament d'Ontinyent, preguntant-me si encara estava interessat en fer allà les pràctiques...
Jo, que era conscient de que el termini ja s'havia acabat, li vaig dir que no, doncs el plaç estava esgotat, i passava un poc del tema...Però la seua insistència va fer que canviés d'opinió. Ell realment volia que jo fera allí les pràctiques. I jo, en realitat, tambe volia tornar al poble en febrer...Així que li vaig dir que intentaria vore si allò es podia modificar encara...

El dimarts vaig marxar en direcció a València. Va ser un viatge rellàmpec, doncs va ser arribar el tren, anar a la Secretaria de la Uni, i tornar. El viatge no va ser en va, ja que vaig aconseguir convèncer als de secretaria per modificar la meua preinscripció i demanar l'autopràcticum. Això si, hauria ser diligent, ja que em van dir que els portara els papers el dimecres, és a dir, hui.

Hui he tornat a vindre a València a entregar els papers pertinents. Per desgràcia, els de lo'ajuntament no m'han donat un programa d'activitats, cosa que era vital per fer val·lida la sol·licitud. Així que, a presses i corregudes, ací a València, he fet un copy-paste d'un Programa d'activitats que he trobat per internet, l'he transformat un poc, i he anat en direcció a secretaria.

Hauria anat perfecte, de no ser perquè el meu "Programa d'Activitats" no portava segell i signatura de l'Ajuntament. De tota manera, he guanyat una mica de temps, i a final de setmana tindré eixe document amb segell i signat, doncs he parlat amb el coordinador, ell ho ha comprés, i m'ha dit que sense problemes...

En fi, espere que tot aquest tràfec de viatges i burocràcia haja servit per a alguna cosa...