diumenge, 17 d’octubre del 2010

Volta a Peu al Barri "La Vila" d'Ontinyent i altres qüestions...


Torne a escriure. He tardat una mica més del que esperava, probablement perquè he tingut més activitat durant la setmana de la que realment jo preveia en un principi.

El pont del 9 d'Octubre? Be, tranquilet. A destacar el passat diumenge 10 d'octubre, ja que vaig participar a la Volta a Peu al Barri "La Vila" d'Ontinyent.

Pel que fa a la cursa en si, destacar que em vaig trobar prou millor que a la carrera disputada a Sant Rafel, però encara em trobe lluny de ser competitiu. S'ha d'anar poc a poc i no donar massa importància als resultats a estes altures de la temporada. Estem començant la preparació, i és normal que els resultats no siguen els que m'agradarien, però s'ha de tenir paciència...

La resta del pont ha sigut tranquil·la, eixint a sopar, anant al cinema...

Dimecres vaig anar a València. A dia de hui estic ja oficialment col·legiat com a treballador social (en tràmit, això si). I a més vaig aprofitar per inscriure'm a un curs de formació organitzat pel col·legi, doncs, a falta de feina, està bé anar ampliant el currículum.
Després vaig anar a l'Acadèmia Luis Vives, a comprar el temari d'oposicions de Treballador Social per a l'ajuntament de València.

Dijous i divendres vaig estar revisant el temari, per adaptar-lo a les exigències de l'ajuntament d'Almussafes (ja que molts temes varien en funció de l'ajuntament que convoca les oposicions). Una vegada fets els ajustos oportuns, ja estic en condicions de començar a estudiar. Poc a poc, a veure si vaig agafant-me...

Ahir dissabte va ser dia de retrobaments. El meu col·lega Miquel acaba de tornar de Newcastle i tenia moltes ganes de tornar a veure'l. Vam quedar per veure el partit Barça-València, i ens vam posar al dia mútuament. Posterirment va arribar Bodí, i se'n vam anar al Jauja a cel·lebrar la tornada del nostre amic amb un soparot, com es mereixia l'ocasió.

Hui ha sigut un dia tranquil·let. Pel matí he anat a veure el debut oficial de la meua germana en el món del voleibol (l'equip ha començat amb derrota, però crec que necessiten temps per agafar el ritme, doncs moltes de les jugadores de l'equip són noves en aquest esport i encara estan un poc verdes). Les coses, poc a poc, van eixint.

Demà comença una nova setmana, que té bona pinta. Per una banda, esta serà la setmana en què fitxe per el meu nou club d'atletisme per a esta temporada, d'altra banda, hi ha la caminata a la Font Roja (de la qual sóc assidu des de fa 4 anys, i enguany no pense fallar tampoc) i de segur que alguna que altra cosa inesperada succeeix.

En fí, ja aniré comentant les novetats!