dilluns, 4 de maig del 2009

Pont complet!!!Un poc de tot...


Aquest darrer pont ha estat prou complet. Des del dijous a la nit fins al diumenge ha hagut activitats. Així doncs, es pot dir que ha estat un pont ben aprofitat...

El dijous, tornàrem a anar a veure el monòleg que fan tots els dijousos a Escuela de Calor. Aquesta vegada va ser més fluix, no se si en part a causa del guirigall que armaven els qui estaven al fons que no mostraven interés per la funció, però el que és ben cert és que de vegades fins i tot costava sentir allò que estava dient el monologuista. Per una banda em sembla una falta de respecte distorsionar una actuació així, més que res per la gent que sí està interessada en escoltar l'actuació. Per altra banda, si volen parlar, poden fer-ho, però una de dos, o parlen més baix, o que se'n vagen a altre local. En fi...Deixant de banda este tema, la nit estigué diferent, entretinguda. De cop en cop està be assistir a una actuació d'aquest tipus, les rialles estan assegurades. I a això cal afegir que la programació cultural a Ontinyent és ben be escassa, aixi que...per a una vegada que fan alguna cosa que està be...No es pot fallar!

El divendres va ser un dia de relax, pel matí entrenament suau, ja que el dissabte havia d'anar a competir a Elx. Per la vesprada, vaig pegar una becadeta que no em va venir gens malament, i després vaig estar fent alguna feina de la universitat que tenia pendent.

Dissabte va ser el dia en que, després d'un mes i pico...tornava a competir. La cursa va tenir lloc a Elx. Una mica lluny, però ja que per la zona de València de moment no hi ha controls, i hi havia ganes de competir...doncs vam baixar cap a la zona d'Alacant. Vaig arribar a la pista i em vaig adonar que no era l'únic que havia baixat des de València a competir...si es que al final sempre som els mateixos...Ja pot ser la competició a Elx, a Castelló, a Sagunt o a Pekin...Hi ha una sèrie de persones que les trobes allà on vages....jejejeje
Pel que fa a la competició en si, em vaig decantar per fer un 1500. Pot ser estava en millors condicions per a fer un 3000, però tenia ganes de provar-me en una prova un poc més curta, ja que com no estic entrenant eixe tipus de prova...a vore fins on podia arribar.
Finalment vaig acabar en un temps de 4:24'74, la meua millor marca de la temporada en eixa prova, i a aproximadament 2 segons del meu millor registre personal. Per a ser la primera carrera en mes i pico...no està mal...Tot i això, vaig cometre un parell d'errors de principiant en carrera, que possiblement em van limitar al final, i que, si no els haguera comés, possiblement la marca hauria sigut prou millor. Però be, lo fet, fet està. A la pròxima carrera més i millor!

I el diumenge, aprofitant que no tenia que entrenar, perquè havia competit el dia anterior, vaig anar, juntament amb la meua germana d'excursió al Torrater. Sempre que vaig allà passe corrent, i m'apetia gaudir del paisatge d'altra manera, podent recrear-me amb la varietat de vistes que ens dóna la muntanya. A més, vaig agafar la càmera de fotos, i vaig realitzar algunes instantànies. Hi vaig fer moltes, però he decidit penjar ací una de les més boniques. En aquesta es pot veure còm el bosc poc a poc està tornant a aparèixer després dels incendis que tingueren lloc a la dècada dels 90 i que van afectar a la Serra de Mariola (concretament, l'incendi tingué lloc l'any 1994). Us deixe un document visual on podreu vore més concretament què és el que va passar eixe Juliol de 1994, ací.
També em sembla interessant aquest extracte d'un programa d'Informe Semanal, on es parla sobre l'incendi, i que es pot trobar aci.

De moment és tot, però segurament pronte hi haurà noves actualitzacions...