dimarts, 12 de maig del 2009

Moltes coses a dir, i poc temps lliure...


Tinc moltes coses a dir, i poc temps lliure. Per això fa ja més d'una setmana que no escric. Però ja va sent hora de tornar a deixar una actualització, i per a això aprofitaré que acabe d'acabar el treball que tenia que entregar demà, i, abans d'anar a dormir, vaig a deixar un escritet...

Be, el dissabte passat vaig competir altra volta. No estava previst, però va sorgir un control, ho vaig veure, i com que l'altre dia a Elx em vaig quedar amb ganes de més, doncs em vaig proposar anar.
Aquesta vegada la competició es realitzava a Sueca, a una pista en la qual encara no hi havia competit. Això si, el tartàn està en perfectes condicions, ja que la pista no té més de tres anys.

Al final vaig decidir fer un 3000, ja que la setmana passada havia fet un 1500 i encara enguany no havia corregut aquesta distància. El llistó en esta prova el tinc prou alt, doncs el meu record està en 9 minuts i 23 segons. Tot i això, anava amb voluntat de fer-ho el millor possible, i si cau cau, però era conscient de que encara em falta un poc per adquirir el nivell de l'any passat...

Quan vaig arribar, vaig veure el panorama un poc desert...la veritat es que no hi havia massa gent competint...i això no em beneficiava. Sempre es bo tenir rivals que puguen estar al teu nivell, doncs la competència beneficia a l'hora de competir.

Tal i com jo pensava, a l'eixida sols hi havia un atleta a priori superior a mi, i no em servia, doncs no estava al seu nivell. Així que vaig emprendre una aventura en solitari...El primer 1000 el vaig passar massa ràpit i això em va trencar un poc, tot i això vaig aguantar prou satisfactòriament. Finalment vaig entrar amb un temps de 9'26, a 3 segons de la meua marca personal, totalment sol. Això em dóna esperances...No m'esperava ni tant sols baixar de 9'30....Així que ara la moral està pels núvols. Això és beneficiós de cara als futurs compromisos...

Pel que fa a atletisme, això és tot. Fins d'aci un parell de setmanes no hi ha competicions...
Demà si tinc una estona tornaré a actualitzar, sobre altres temes no relacionats amb l'atletisme...Ho promet!!!