dilluns, 23 de setembre del 2013

35é Cross Popular Barri Sant Rafel (Ontinyent) - 21/09/2013

Pòdium Absolut de la 35a edició del Cross Popular del Barri de Sant Rafel: Octavio Sanchis, Ivan Tormo i jo mateix.
El passat dissabte 21 de setembre vaig participar a la prova que, per a mi, és la més especial dintre del calendari atlètic popular: el 35é Cross del Barri de Sant Rafel.

Personalment, considere esta prova important per diversos motius, alguns són obvis com per exemple el fet de córrer al meu poble (Ontinyent) i més concretament al barri on vaig nàixer i vaig viure durant els 14 primers anys de la meua vida (Sant Rafel).

D'altra banda, el Cross de Sant Rafel és una prova on he participat des de ben menut; de fet quan vaig començar a participar ni tant sols practicava atletisme.

Així mateix, ara fa 10 anys justament -concretament el 20/09/2003- vaig iniciar-me competint seriosament en el món de l'atletisme amb el ja desaparegut C.A. Automáticos Valls a aquesta mateixa carrera.

És per tot això que any rere any repetisc, doncs és la prova que m'ha vist debutar, progressar, afluixar i evolucionar en açò del "running".

Enguany, pel que fa al resultat, destacar que per primera vegada en la meua vida he aconseguit pujar al Pòdium Absolut de la cursa de Sant Rafel -fins ara sempre m'havia quedat a les portes, entrant 4t, 5é, 6é...-, creuant la línia de meta en 2a posició de la mà d' Ivan Tormo (un company de tota la vida, tant a l'escola com a la pràctica de l'atletisme). Finalment l'organització de la cursa va prendre la decisió d'adjudicar-me a mi la 3a posició, ja que no està previst ni sol ser massa habitual això de que dos corredors creuen junts la meta en la mateixa posició amb el mateix temps. Però al final això és el de menys, ja que el premi era igual per als 3 primers -un senyor pernil- i jo me'n vaig amb la satisfacció d'haver arribat a meta amb una persona a qui aprecie molt, i que enguany estic segur de que va a realitzar una gran temporada.

Per aquesta setmana això és tot. Destacar que les meues vacances atlètiques cada vegada es troben més pròximes, ja que només em falten per disputar dues proves del Circuit de la Vall per tancar la temporada. El dissabte que ve, doncs, toca disputar la penúltima cursa de la temporada a Albaida: el Gran Fons Mònica Pont ens espera!!