dilluns, 25 de maig del 2009

Dos anys després...un 8!

Últimament no he pogut escriure massa, doncs tinc molts treballs per fer, i es nota que estem a les últimes setmanes del curs i que s'acosten sigilosament els exàmens...Per tant seré breu...

Aquesta vegada toca parlar d'atletisme, doncs ahir vaig competir. A destacar, que vaig fer una prova que feia gairebé dos anys que no tocava, el 800 m.l. I això es va notar...
En primer lloc perquè els meus entrenaments res ténen a veure amb el que aquesta prova exigeix. Per a fer un 800 has de ser ràpid, explosiu. Jo em caracteritze justament pel contrari...sóc resistent, però gairebé no tinc velocitat. Per altra banda no és una prova que em motive massa...
Però el meu entrenador i jo vam decidir que podia estar be fer-la a mode d'entrenament.

La carrera no va ser dolenta del tot. Vaig eixir a la série més fluixa, com era d'esperar, i el registre va ser discret, al final em donaren 2:10'14. No vaig millorar la meua millor marca personal, que data de quan jo era juvenil, per aquells temps jo encara corria al CAVA...
Les sensacions van ser extranyes. Com ja he dit abans, un 800 és totalment diferent a una prova de llarga distància, les sensacions a les cames al acabar la cursa també són totalment diferents.

En fi...Ara toca carregar les piles, doncs aquest cap de setmana de segur que toca competir de nou...