dimecres, 6 de gener del 2010

1r post del 2010


Torne a escriure! La veritat és que en estes vacances no he tingut gaire temps per entrar ací i actualitzar. S'ha anat acumulant la feina i no trobava ni el moment oportú ni la inspiració.

Això si, ara que sóc a Torrent de nou, i que torna la rutina, torne de nou a estar al peu del canó...

Les vacances de Nadal? Doncs si, han estat be. He acomplit tots els objectius que m'havia proposat per a aquestes vacances. De fet, crec que enguany ha sigut l'any que més he treballat en Nadals. I mira que a mi sol agafar-me la gosera...Però aquesta vegada (i no se si serà perquè ja veig la llum al final del túnel...) he arribat al dia 6 de Gener amb tots els treballs finiquitats. Això jo crec que és tot un rècord en la meua trajectòria! Així doncs, ja no tinc preocupacions en eixe sentit, i, per tant, puc començar a estudiar tranquilament...

D'altra banda, com que no vaig poder fer cap actualització estes vacances fent balanç de l'any que ens ha deixat, aprofitaré per fer-ho ara. En linies generals, s'ha de dir que ha sigut un gran any. Va començar una mica dubitatiu, però a mesura que han anat els mesos ha anat millorant el panorama, dun mode in-crescendo fins arribar al mes de desembre. Així doncs, vaig despedir l'any 2009 amb bon sabor de boca, i entre amb bon peu a aquest 2010.

El 2010 és un any que es presenta incert i interessant alhora. Si tot va com cal, acabaré la diplomatura. Així mateix, hi ha altres projectes entre mans que ténen bona pinta. Sols cal deixar que transcórreguen els mesos i a veure qué passa...

Això si, el esdeveniment més proper que vé ara és el període d'exàmens, on hauré de posar els 5 sentits per no endur-me sorpreses desagradables d'última hora...Confiarem en què tot surta be. Jo, pel que a mi em toca, ho posaré tot de la meua part...

Ara, el que toca és rutineta. Demà, a classe. El diumenge? A competir, a Guadassuar. La setmana que ve?Comença l'espectacle (exàmens)...

Com podeu veure açò és un no parar...Això si, tractaré de seguir informant-vos sobre la marxa!

Pd: La foto és a Gandia, el dia 29 de desembre. Eixe dia vaig córrer allà la Sant Silvestre (competitiva, no com en Ontinyent...) i vaig entrar 5é. No va estar malament, doncs el nivell era més elevat que l'any passat, i les meues cames van respondre. Així doncs, bona cursa! Això si, encara cal afinar més per als propers compromissos, que van a ser complicats...