dimecres, 3 de juny del 2009

Millorant dia a dia


Vaig a aprofitar per a actualitzar ara que no tinc res a fer, perquè d'aci a unes hores em serà impossible, i no se si en els pròxims dies podré escriure alguna cosa...
I la veritat és que hi ha algunes coses que contar, ja que com vaig dir a la meua darrera actualització, dissabte passat tenia una competició, que pintava bé, i que podia significar el primer rècord personal meu després de l'operació que em va tindre inoperatiu durant uns quants mesos...

Tot apuntava be, doncs la competició era per la vesprada, més o menys a les hores a les què estic habituat a entrenar, hi havia gent que anava a anar més o menys al ritme que a mi m'interessava, i els darrers entrenaments que vaig fer demostraven que estava en bona forma, i l'assalt al meu rècord personal del 1500 era factible. Després poden passar moltes coses però, en principi pintava bé la pel·lícula...

Les sensacions a l'escalfament eren bones, i hi havia ambient de competició. Els nervis, a flor de pell, com és habitual. S'hi feren 2 series de 1500. A la primera sortien "els tigres"(vamos, la gent més bona, per entendre'ns, la majoria d'ells amb marques inferiors a 4'05) i per altra banda eixiem els demés, amb marques molt dispars (hi havia des de gent amb 4'10, fins a gent que es troba per damunt dels 5 minuts).
Semblava que la carrera era idònia per baixar el 4'22 que vaig establir a Múrcia l'any passat per aquestes dates, aproximadament....

L'eixida va ser una mica complicada, doncs vaig tenir que superar un parell d'atletes que se'm havien posat per davant, i que sabia que si els hi portava molta estona davant anaven a destorbar-me, doncs jo soc prou superior a ells.
La meua referència era un atleta veterà, contra el que ja he competit algunes vegades, i que sempre m'havia guanyat. Sabia que ell faria una marca inferior a 4'20, i si aconseguia anar tota la cursa a roda seua, no hi tindria problemes per baixar el meu temps i establir un nou rècord.
La carrera va transcórrer tal i com jo preveia, així que vaig anar tota la estona darrere d'aquest home, i a falta de 300 metres per arribar a meta, li vaig clavar un canvi amb totes les forces que em quedaven, per tal de guanyar-lo, i de pas, marcar un bon registre...
Em va costar, però finalment vaig aconseguir que no em superés, doncs, al final ja gairebé no em quedaven forces. No sols vaig mantenir la posició, sinó que també vaig fer marca personal: 4:18'16, millor del que m'esperava...
Per fí he aconseguit trencar la barrera dels 4'20, eixa barrera que porte 3 anys tractant de superar i que no aconseguia mai d'acabar de superar-la...Ara que ja està trencada, espere seguir millorant registres...

Per hui ja és suficient. Si tinc una mica de temps lliure, tornaré a actualitzar...Ho promet!