dimarts, 28 d’abril del 2009

Denúncia Ecològica


Ei!Torne a escriure de nou...Ultimament no he tingut massa temps per meditar i escriure, ja que entre els treballs, el anviresari, etc...Doncs no em sentia inspirat, però...torne amb les piles carregades.

Ara que ja tinc 20 anys, he descobert una nova afició: la fotografia. Així que per al meu aniversari em vaig auto-regalar una càmera de fotos digital. Diumenge passat vaig anar a estrenar-la juntament amb la meua germana, Jésica, doncs havia de realitzar unes fotos per presentar-les a un concurs que organitzen al seu institut. Així doncs, vaig pensar en un parell de llocs als quals podríem anar i fer fotografies impactants, mostrant còm és Ontinyent a dia de hui.

La veritat es que sabia que la gent té poca consciència, però...el que vaig vore va ser vergonyós. Anàrem a la Font de la Puríssima, un naixement que hi ha prop de casa nostra, i quina va ser la nostra sorpresa quan el trobàrem ple de brutícia. He decidit penjar la foto dalt per tal que ho veieu amb els vostres propis ulls: llaunes, paquets, envasos...en fi, un panorama dessolador....

Sabia que la gent tenia poca consciència pel medi ambient, però fins a eixe punt...Hui en dia vas a un paratge natural i pots trobar qualsevol cosa, des de llavadores fins a rodes de cotxe, passant per bicicletes (de fet, en vaig trobar una i la tinc inmortalitzada en una foto...). Crec que des de la esfera municipal s'hauria de promoure la conservació del patrimoni local, i dedicant especial atenció a la cura dels espais comuns que existeixen al poble. No és de rebut que la situació siga tan lamentable. Pot ser s'hauria d'iniciar una campanya de conscienciació d'algun tipus.

Cada vegada que algú tira una llauna al terra, està embrutant el patrimoni de tots nosaltres. Si a casa seua no ho fa, per què ho fa als espais comuns que compartim tots els membres de la comunitat? Em sembla una falta de respecte immensa, tant de cara al medi ambient com de cara a la resta de la societat. Així em sembla i per això ho he tret a la llum. No sé si servirà per a alguna cosa però...els grans canvis partixen de petites accions.

Seguirem denunciant irregularitats!

1 comentari:

popenascar ha dit...

kina sensibilització pel medi,és apasionant ke n'hi haja gent ke es movilitze davant d'aquesta merda de món on tots es rasquen les pelotes i ningú mira pel futur de tots.

continua així, estic amb tu!! arriba la fotografia CATera