dijous, 8 d’octubre del 2009

Que vé el Pont! (Aprofitant per a actualitzar...)


Demà comença el pont. I aprofitant que no tinc massa feina de classe ara mateixa, vaig a tornar a actualitzar...
Aquesta darrera setmana he fet moltes coses, però no he tingut gaire temps per sentar-me a reflexionar i escriure. Això és degut en part al fet de tenir que anar dilluns i dimarts a classe també per les vesprades, i a les tasques de lectura que ens ha manat alguna professora, la metodologia docent de la qual sembla inspirada en el Taylorisme...

Deixant de banda les qüestions acadèmiques, he de dir que el darrer cap de setmana passat vaig estar realitzant diverses activitats culturals diverses, ara que encara puc...

Pel matí vaig estar a la dansà popular de les festes del Barri de Sant Rafel. Tot i que ja no visc allí, seguisc considerant que aqueix és el meu barri, i de quant en quant m'agrada visitar-lo, passejar pels seus carrers...

Per la vesprada, vaig visitar un lloc on feia temps que no anava, i que ja tocava tornar a anar-hi: l' estadi del Clariano. Així doncs, en assabentar-me que l'Ontinyent jugava el seu partit dissabte de vesprada, en lloc de diumenge de vesprada(tal i com és habitual), i tenint en compte que no hi tenia res millor a fer eixe dia...vaig assistir.
El preu de l'entrada a general, 18 euros, una mica excessiu al meu parer, però com no és una despesssa que faça habitualment...me la podia permetre. L'ambient a dintre del estadi, animat. La veritat és que no m'imaginava que l'Ontinyent C.F. tingués tants seguidors...
El partit en sí, una mica avorrit, doncs l'Alacant es va tancar en defensa i va jugar brut (per eixa mateixa raó van acabar el partit amb 10 jugadors, després de l'expulsió del "pelat"...). Això si, els darrers 10 minuts van valdre la pena, doncs l'Ontinyent marcà un gol espectacular (una xilena dintre de l'àrea que va convertir en gol el davanter del Ontinyent) i la grada va embogir...
Després del gol, tots fent força per tal que no se'ns escapés la victòria...I al remat, tots els aficionats contents cap a casa. 1-0 i amb el lideratge del grup III de la Segona B a la butxaca...

Llàstima que ahir ens eliminés la Cultural Leonesa de la Copa del Rei al penalts...Hagués sigut una oportunitat d'or per veure a l'Ontinyent front a un equip de Primera Divisió, dels que participen a competicions europees...Però la loteria dels penalts és així...Llàstima!

Ara a gaudir del pont! I si no m'apreten molt els professors, pronte hi haurà noves actualitzacions, doncs m'he deixat algunes notícies rellevants en el tinter...

Pd: La foto és de la dansà popular a Sant Rafel. Una de les que apareix (la de roig) és la meua cosina, Célia.