divendres, 30 d’octubre del 2009

Premiat a la Gala de l'Esport de la UV


Tal i com vaig avançar a la darrera actualització, ahir, dia 29 d'Octubre tingué lloc la Gala de l'Esport de la Universitat de València. Com que jo vaig guanyar el campionat intern de Camp a Través (o Cross, com vulgueu dir-li), em pertocava un trofeu.

No vaig ser l'únic premiat, ni molt menys...Allò estava plé de gom a gom d'esportistes de les diverses modalitats que són practicades al sí de la Universitat. És el moment en què es reconeix l'esforç que venim realitzant els esportistes de la UV en un acte institucional que estigué presidit per algun que altre vicerector (no recorde exactament de qui es tractava, però be, tampoc és un detall rellevant...).

L'acte escomençà una mica tard, doncs, segons el programa, hauria d'haver-se iniciat a les 19:30, però fins aproximadament les 20:00 no vam accedir al pabelló. Tot i això l'acte es va agilitzar més del que jo preveia.
En primer lloc, van fer la presentació de tots els equips d'esports col·lectius de la UV (futbol, bàsquet, handbol, volei...tant en categoria masculina com en femenina). Una vegada presentats de manera ràpida els components de tots i cadascún dels equips mencionats anteriorment, es va procedir a entregar els premis a tots aquells esportistes que van ser finalistes a les diverses competicions esportives internes que han tingut lloc a la UV en la temporada 08/09. Primer van entregar els trofeus als esports d'equip, i posteriorment arribà el torn dels esports individuals. Quan arribà el torn del Camp a Través arribà el meu "moment de glòria". Em donàren el trofeu, vaig donar la ma a les personalitats que hi havia presents, que em van donar l'enhorabona, i es vam fer la foto de rigor, tant jo, com el 2n classificat, que també obtingué trofeu com a finalista.

Posteriorment, van entregar obsequis a tots aquells esportistes de la UV que havien obtés medalla als seus respectius Campionats d'Espanya Universitaris.

En acabar les entregues de trofeus pròpiament dites, les personalitats van fer un xicotet discurs de cloenda, i ja ens en anàrem directes cap a la "picaeta".

La "picaeta" estava ubicada al frontó cobert de què disposa la UV al magnífic Pabelló d'Esports ubicat al Campus de Blasco Ibàñez. Quan arribàrem estava tot el menjar i la beguda disposats en taules, esperant-nos...

En un tres i no res les taules s'ompliren d'esportistes famèlics que devoràven tot el que hi havia als plats. El menjar estava boníssim. Llàstima que no hi tingués massa gana, perquè la veritat és que podria haver-me posat les botes. I és que quan no entra, no entra...

Tot i això crec que vaig menjar prou. Esta vesprada a cremar en l'entrenament les calories acumulades ahir...

Després de la Gala, i aprofitant la motivació que suposa el ser guardonat amb un trofeu d'aquestes característiques...vaig a posar-me les piles i a donar-ho tot en cada entrenament per iniciar amb bon peu la temporada que ja estem a punt de començar.

Primer repte, Atapuerca, dia 8 de Novembre. Ja aniré comentant al respecte...

1 comentari:

Vicent ha dit...

estas fet una màquina implacable de victòries.
Enhorabona!!!