dimecres, 28 d’octubre del 2009

Hui fa un any...

Hui fa un any iniciava el meu periple en aquest blog. Encara no se ben bé perquè em vaig decidir a obrir-lo. El que si us puc dir és que ara mateix no gosaria de tancar-lo...

La experiència ha estat clarament positiva. Independentment de què arribe a més o menys públic o de que puga interessar en major o menor grau al personal, per a mi aquest blog és una eina que m'ajuda a expressar-me, tal i com soc. Aquest blog jo diria que és un reflex de la meua personalitat. En ell he anat actualitzant al voltant de diversos fets, ja siguen experiències personals o reflexions que m'han sorgit en un moment determinat.

Ara, si tire enrere i veig les actualitzacions fetes en mesos anteriors, recorde tots i cadascún dels moments que relate. Tal vegada, si això no ho hagués reflexat per escrit, ja ni tant sols ho recordaria, o se'm passarien detalls importants, ja que el cap no pot retindre mil coses alhora.

També és cert que no dispose de tot el temps que m'agradaria per poder actualitzar, i per això de vegades hi ha alguna temporadeta en què les actualitzacions aparéixen amb compta-gotes. Però ja us dic, és questió de manca de temps lliure...

En darrer lloc afegir que el fet d'escriure a aquest blog crec que m'ha ajudat a millorar en la meua expressió escrita. El fet de redactar ací m'ha beneficiat a nivell acadèmic, doncs la desimboltura i el fet d'utilitzar un ampli vocabulari a totes les meues entrades del blog, després les he traslladat als treballs, exàmens i demés activitats acadèmiques...

Per tant, i en resum, assenyalar que la experiència d'administrar el meu propi blog ha sigut enriquidora, i, de cara al futur seguiré endavant amb aquesta experiència, en la mesura en què el meu temps lliure m'ho permeta...

Per altra banda, i canviant completament de tema, volia destacar que demà tindrà lloc la Gala de l'Esport de la Universitat de València (més info ací). He de dir-vos que estic convidat, i que sóc un dels premiats. La veritat és que tinc curiositat, a veure cóm funciona allò, doncs és la primera vegada que estic convidat a aquest event.

De tota manera, ja us informaré, amb tot luxe de detalls, del que passe a la mencionada Gala...