dimarts, 13 d’octubre del 2009

Pont entretingut i accidentat alhora...


Què ràpit que passen les festes...Pareix que el pont ja s'ha acabat i toca tornar a la rutina diària...

Tot i això, he de dir que han estat entretinguts aquests darrers dies. Començant pel dijous a la nit, quan vaig eixir de sopar de classe amb la gent de 2n. No coneixia quasi ni a la meitat dels que érem abans del sopar, i he de dir que em van sorprendre molt gratament...Espere poder tornar a compartir sopar, taula i temps d'oci amb ells...

El divendres vaig tornar a Ontinyent per la vesprada. Una mica cansat i amb molta son, com és lògic...Tot i això, la meua germana i jo vam decidir anar al cine, per fer alguna cosa i no apalancar-me...
Al final vam sopar al Centre Comercial i vam anar a veure la peli "Rec 2". Jo no havia vist la 1, però tampoc em feia falta, doncs la meua germana ja me l'havia contat fil per randa unes 2 o 3 vegades...I a dir veritat, m' esperava més...Tanta nomenada i total que el guió era patètic i els esglais mancaven per la seua absència...Hauria sigut molt més productiu anar a veure "Ágora"; en fi, a la propera visita al cine no falla...

El dissabte va ser un dia per a dormir i carregar forces. Un poc de lectura per entretindre'm, anar al Mercadona a comprar i a dormir pronte, que el diumenge tocava matinar...

El diumenge es va disputar la Volta a Peu al Barri de la Vila, a Ontinyent. Tot i no estar encara en òptimes condicions, vaig decidir participar (ja que era al meu poble, no tenia excusa...).
Al final no va anar del tot malament, doncs vaig entrar el 9 de la general, i ja van vislumbrant-se les 3 setmanes d'entrenament que ja porte. Això em dóna ànims per seguir en aquesta línia, i seguir treballant fort, doncs en Novembre comença "lo bó"...Esperem arribar en un nivell de forma més que acceptable per als primers crossos...
Com a curiositats, destacar l'anècdota de la jornada...Resulta que a la cursa havíem de creuar el Riu Clariano, a l'altura de la Cantereria. Les pluges de les darreres setmanes han fet que el cabdal del riu vingués una mica crescudet, i que creuar-lo sigués més difícil del que ho hauria sigut en condicions "habituals"... Així doncs, passat el primer quilòmetre i mig, tocava travessar el maleït riu. I clar...Jo anava llançat, no vaig mesurar el risc que corria travessantr el riu a la velocitat a la que anava, i bueno...El cas és que vaig patinar i vaig caure de cap al riu...Per sort no em vaig banyar del tot, ja que vaig poder recolzar-me, i l'impacte no va ser tan fort com realment ho podia haver sigut...Això si, al recolzar-me vaig tenir la gran mala sort de recolzar una mà sobre una pedra que hi havia al fons del riu, i em vaig fer una ferida significativa al palmell de la mà... De fet, la sang no deixava de brollar. Jo em vaig adonar passats uns metres, una vegada ja m'havia refet de la caiguda. Però com que tampoc era una dolència que m'impedira continuar, i a més a més, anava ben posicionat...vaig decidir seguir avanaat afins acompletar els 8 km de què constava el recorregut.
En acabar la cursa, vaig anar a l'ambulància de Creu Roja, on em van curar la ferida i em van aplicar un aparatós bendatge a la mà...
De tota manera, no us preocupeu, no és gens greu i ja gairebé ha cicatritzat la ferida....

El dilluns també va ser un dia de relax, i per la vesprada vaig pillar el tren que va d'Ontinyent a València per tal de tornar a la rutineta...I ací estic!

De moment, això és tot. Però de segur que prompte hi ha nous motius per a actualitzar...