divendres, 6 de novembre del 2009

Comença la temporada: Atapuerca


Si, per fí...comença l'espectace!!! Demà a les 8 del matí agafaré l'autobús que em conduirà en direcció a Burgos, camí del meu debut...

El meu estat de forma és una incògnita. Aquestes darreres setmanes he estat entrenant ja a un ritme més o menys competitiu. Però a principi de temporada mai se sap...És per això que em vindrà be debutar a un Cross Internacional com és el d'Atapuerca. Així sabré des d'on partim i què és el que cal millorar per a properes cites importants, com la del 2 de desmbre (Interzonal Universitari, on em jugue la meua presència al Ct d'Espanya de cross Universitari).

Com que enguany els reptes importants vénen prompte, hi ha que agafar el bou per les banyes i posar-se el mono de feina...No vaig a Atapuerca a fer turisme (que també, però no és l'objectiu principal...). Així que a banda de vore llocs mítics com la Sima de los Huesos, l'objectiu és deixar petjada en la mesurà d'allò possible. Esperem que les cames responguen...

Coses a destacar:
1- El cross d'Atapuerca serà retransmitit per Teledeporte, però com que han decidit separar la carrera d'èlit de la dels corredors amateurs, doncs crec que em quedaré amb les ganes d'eixir per la tele...
2-No solament hi haurà dues carreres, una per a cracks i altra per amateurs, sinó que les distàncies també seràn diferents. Mentre que els cracks farán 8'3 km, nosaltres únicament farem 6'3 km. Això pot beneficiar-me, ja que encara no tinc tort el fons que m'agradaria, i eixos dos quilòmetres de menys es notaràn...

Doncs res, queda tot dit!Ja us informaré de cóm ha anat el debut...

Pd: La imatge pertany al Cross d'Atapuerca, edició del 2008