dijous, 12 de març del 2009

Reflexions múltiples

A veure...Fa una setmana que no actualitze i ja va sent hora...I tinc diversos temes per analitzar...

En primer lloc, parlar del control en pista que tingué lloc el dimarts en la Pista del Politècnic. Està clar que era un tramit, ja que del que es tractava era de correr, per tal de classificar-se per anar al zonal de pista a disputar a Cartagena...però també era el meu debut a pista, la primera presa de contacte, i volia fer-ho be.
Al final, no se si la pressió, l' estat lamentable del tartàn de la pista, l'aire que bufava, el retràs que portava l'horari, o tot açò junt va fer que la carrera no m'eixira com esperava. Finalment 4'28 en 1500 m.l. No està mal del tot...però crec q estava per baixar de 25 fàcil...

Doncs be, esta vesprada he tingut entrenament. I clar...com la marca no ha sigut gran cosa, doncs ha tocat canya. La veritat es que ha sigut un gran entrenament. Jo crec que el millor d'aquesta temporada, fins i tot...Això fa que estiga plantejant-me una série de questions. Ja que...si entrenant va bé, per què no funcione igual a les competicions? I crec que és perquè em bloqueje a l'hora de competir. És tot mental. Així doncs...caldrà treballar la mentalització per millorar els resultats de cara a pròximes carreres.

L'altre enigma que queda per resoldre és la prova que faré a Cartagena, doncs m'he apuntat al 5.000 i al 10.000, però encara no sé segur quina de les dos distàncies faré...Veig aspectes positius i negatius a cadascuna de les dos proves, així que no acabe de decantar-me...Segurament em costarà encara alguns dies decidir-ho...

Per últim, assenyalar que cada dia que passa falta menys per al Campionat d'Espanya Universitari de Camp a Través que es disputarà a Granada el 22 de Març...I això es nota. La motivació puja, les ganes també. Esperem que la força ens acompanye...

Seguirem informant...

1 comentari:

Anònim ha dit...

soy jesi te pongo un comentario k v
veo k no tienes muxos jaja... tengo un 5 en el exemen de tokes bieeeen... jaja...