divendres, 20 de març del 2009

Camí de Granada!!!


Gairebé ja no queda res...Demà a primera hora cap a Granada!Per fi...
Ja tenia jo ganes de que arribara el dia. Els entrenaments d'aquestes darreres dos setmanes m'han vingut de meravella, ja que m'han donat la motivació extra que necessitava (especialment els entrenaments que he estat realitzant aquesta darrera setmana de falles a Ontinyent, en la qual he estat "de concentració").
Ara bé, pot passar qualsevol cosa( i més coneixent-me com em conec, la meua irregularitat és el meu punt dèbil). Però les sensacions que he tingut als darrers entrenaments em fan ser optimista, em recorden als millors moments de la temporada passada...Potser això siga exagerar una mica massa, però...una mentalitat positiva de cara a la competició ajuda, i molt.

Marxe a Granada decidit a millorar l'actuació desastrossa de l'any passat, a Toro (Zamora), on vaig entrar el 118 de 135, si no recorde mal...Aquella carrera va ser un patiment, els nervis em van jugar una mala passada (això unit a que hi ha coses que no es convenient fer abans de competir, i es van fer...). Però dels errors també s'aprén. I vaig amb la lliçò ben apresa esta vegada...

Granada, allà vaig!

Pd: La foto és del Campionat d'Espanya Universitari de Camp a Través de l'any passat, a Toro. Esperem que no es repetisca una actuació com la d'aquell dia...