divendres, 13 de març del 2009

Anti-faller 100%

Estic fart d'anar pel carrer i veure a nanos tirar petards, armant escàndol (des de fa dues setmanes a esta part). Estic fart de veure els carrers plens de banderoles autonòmiques i estatals que no em diuen res. Estic fart de tornar de la universitat a les 2 i trobar-me que a l'estació de Bailén puja un munt de gent (generalment "nanos capullos") que vénen de la mascletà i no mostren cap tipus de civisme, avassallant, espentant al personal i pegant (crits) i pegant-se (a ells mateixos), com si fossin els únics usuaris del metro. En definitiva, estic fart de les FALLES. I això que encara no ha començat el "tinglao" de debò...

Per sort...Demà a primera hora seré ben lluny de València i tota la seua àrea metropolitana, doncs...torne al refugi!!! Torne a casa per preparar el Campionat d'Espanya Universitari de Camp a Través amb la tranquilitat que em proporciona el viure gairebé a la muntanya. Això unit al fet que les falles a Ontinyent tinguen una presència gairebé residual. Així doncs, des de demà i fins al dijous de la setmana que vé estaré entrenant a tope, aprofitant els pocs dies que em queden, per tal d'arribar a Granada en òptimes condicions.

La veritat que esta setmaneta de descans acadèmic pel tema de les falles és perfecta, ni feta a posta...Així doncs el divendres 20 pense partir cap a València, i el dissabte 21 a primera hora, eixirem cap a Granada. L'objectiu a aquest campionat ha de ser, en primer lloc realitzar un paper digne, i en segón lloc, és imprescindible millorar la actuació respecte a la de l'any passat, a Toro, que va ser lamentable, tant a nivell individual meu, com per al equip de la Universitat de València del qual formava part.

De moment els entrenaments van satisfactòriament. I els dubtes i les pors van quedant-se arrere, gairebé ja són coses del passat. Motivació al 100%, ganes al 100%. Pinta bé la cosa...

Seguirem informant!