divendres, 27 de febrer del 2009

Fent balanç...

Porte uns dies pegant-li voltes. I hui per fí m'he decidit. Hui toca parlar dels estudis. És hora de fer balanç del primer quatrimestre, ara que ja són oficials totes les notes...

Pel que fa als resultas dels exàmens i notes...cal dir que han sigut bons. Però amb algun matís. La veritat és que la nota del treball de l'assignatura de Treball Social amb Families ha deslluit un poc la resta dels resultats. No se si un 6 és la nota justa per a eixe treball, però vists els resultas globals...millor callar-se i no reclamar, no siga cas que...D'uns 40 alumnes, sols han aprovat 8. La resta, tots suspesos. Per a mi, la culpa és en gran part de la professora, que ha explicat malament les coses, i ha deixat el treball per al final (vam saber més o menys el que havíem de fer a meitats de desembre...). Les explicacions eren soporíferes. He de reconéixer que no he aprés gairebé res a eixa assignatura. Si pogués tornar arrere en el temps i tornar a elegir les assignatures...No l'hauria triada, sens dubte.
En fi...lo bo és que ja no tindré que vore-li la cara a eixa professora...La llàstima és que m'ha baixat un peliu la mitja. Però tampoc massa. Res que no es puga arreglar...
La resta d'assignatures quadrimestrals, perfectes. A Política Social, un 10. Inmillorable. L' única pega que se li podria posar a esta nota és que no m' han donat la Matrícula d'Honor, tot i tenir la nota més alta de la classe. Per què? Sospite alguna cosa...(enxufisme). Però a mi m'és igual...la matrícula me la paga l'estat! Així que li perdonarem esta jugada al senyor Vila...
En l'assignatura de Treball Social, Cooperació i Relacions Internacionals, un 9. Estic molt satisfet amb el resultat d' aquesta assignatura. El professor, un crack. Crec que és l'assignatura més motivant i entretinguda que he tingut aquest quatrimestre. A més, el treball grupal final ens va quedar niquelat...La veritat és que em vaig implicar molt, i finalment això s'ha vist reflectit al resultat.
I d'Antropologia Urbana què podria dir...un 8. Encara no m'ho crec ni jo...Sens dubte, era l'assignatura més complicada d'aquest quatrimestre. La professora és molt exigent, ja que és una eminència en el camp de l'Antropologia Urbana, i és super-exigent. Per sort, s'ha notat el meu grau d'implicació a classe, el fer tot el que ella manava. I l'exàmen...complicadissim. Vaig traure un 7, la nota més alta de la classe...això ho diu tot. Gairebé la meitat dels que es van presentar van suspendre. Vamos, que em puc donar per satisfet...
Finalment, a l'única assignatura anual que tinc, Intervenció, he tret un 7 a l'exàmen...Sé que puc traure més; així que al segon quatrimestre haurem d'apretar una mica més...

Per concloure, dir que ja porte 3 setmanes del segon quatrimestre, i que estic començant a calar als professors nous...En un pròxim post expressaré les meues opinions respecte al que em pareix que va a ser aquest segon quatrimestre. M'hauria agradat fer hui també eixe balanç, però seria carregar massa informació en un dia...

A la pròxima més i millor!