dimecres, 4 de febrer del 2009

Que s'acaben les vacances...

Seguim de vacances...tot i que ja queda menys per què començe el 2n quatrimestre. També començen a aparéixer les primeres notes. I amb les primeres notes, les primeres sorpreses, i les primeres decepcions també...
De moment però, no em va malament. Llàstima que a l'assignatura de Cooperació, el treball grupal no estigués tan bé com a mi em semblava, ja que considere que hauria pogut traure més d'un 7, però la veritat és que no està malament del tot... I la sorpresa positiva ha arribat amb Política Social. Jo sabia que l' exàmen m'havia eixit francament bé, però ja està. La meua sorpresa ha arribat al veure la nota, un 10, ni més ni menys... És el primer 10 que trac des que estic a la Universitat... així que de moment estic contentíssim.
Ara a esperar a veure la resta d'assignatures que encara no han eixit les notes... Especial por em fa la nota d'Antropologia Urbana, ja que el treball grupal va eixir desastrós, i a l' exàmen tampoc és que me'n eixira... Però bé, eixes coses ja aniran eixint... Don't worry, be happy!

En altre ordre de coses, cal destacar que estic entrenant amb regularitat altra volta, i si ben és cert que encara no hi soc al 100% físicament, hi ha que reconéixer que em trobe millor que la setmana passada.
Aquest diumenge hi ha cross a Elda. Segurament em tocarà anar. Tal vegada encara no estic en condicions de competir com abans de tenir que parar...però la millor manera de saber cóm està ú mateix és competint. Així que tocarà emplear-se a fons a Elda...
Ara mateixa el que més m'importaria seria acabar la carrera amb bones sensacions. Ja que la cursa important serà la setmana que vé a Castelló, on es juguem el anar al Campionat d'Espany de Cross per Equips. Tenim moltes possibilitats d'anar, però caldrà fer-ho bé. Es podria dir que Elda serà la prova de foc abans de Castelló, que és la carrera més important que disputaré aquest mes, segurament...

En fi...Ja us seguiré comentant. Esperem que tot vaja bé...