dissabte, 15 de desembre del 2012

Torne a tornar! I espere que esta vegada siga per molt de temps...




Després d'uns mesos torne a escriure a aquest bloc. Espere que aquesta vegada siga, per fi, per a quedar-me. Des de la darrera entrada publicada, en març de 2012 a hui, 15 de desembre de 2012, ha plogut molt. Han passat coses bones, i coses no tan bones. Èxits i fracassos. Decepcions i esperances. I la vida continúa, perquè així ha de ser.

No vaig a parlar al voltant de tot allò que ha passat als darrers mesos, només faré esment a un parell d'apunts que considere importants per reiniciar la meua marxa al blog.

En primer lloc, destacar la meua participació al IV Circuit de Carreres Populars de la Vall d'Albaida.

Després de la mala actuació al Ct. d'Espanya Universitari de Camp a Través a La Corunya (lògica d'altra banda, si tinc en compte que no havia entrenat lo suficient per obtenir un resultat bo, i en açò de l'atletisme no existeixen els miracles...), vaig recuperar poc a poc la motivació realitzant algunes carreres populars: Ibi, Castalla, Cerdà, Gandia, Vallés, Barxeta... Veure que anava millorant carrera a carrera em va estimular a entrenar cada vegada una mica més, però sense pressions ni obligació. I finalment em vaig decidir a plantejar-me un repte interessant: tractar de pujar al pòdium en la classificació global del Circuit de Carreres Populars de la meua comarca, la Vall d'Albaida.

El Circuit es composava de 12 proves, s'iniciava a finals de juliol i acabava en el mes de novembre. Per puntuar en la classificació general per categories calia finalitzar 8 proves com a mínim. I eixe precisament era un dels hàndicaps més importants a superar, ja que pràcticament totes les proves una vegada iniciat el circuit es realitzaven amb periodicitat setmanal, la qual cosa implicava encadenar moltes carreres seguides; amb el risc que suposa això de cara a possibles sobrecàrregues, lesions, baixons en l'estat de forma...

Però les ganes poden amb tot, i ho vaig intentar amb totes les meues forces. I la cosa va anar be.

Finalment, vaig completar 10 de les 12 proves de què constava el circuit. I vaig obtenir la 3a posició en la classificació general de la meua categoria: Sènior Masculí. Un resultat aconseguit a base de sacrificis, entrenament i superació personal. I la veritat és que em sent orgullós per haver-ho aconseguit.

I una vegada finalitzat el circuit, ara què? Doncs be, després d'haver passat una temporada en blanc pel que fa a l'atletisme federat, he decidit tornar a treure'm la fitxa. Vull tornar a competir en pista i camp a través. Sense pressió, això si. Per gaudir de l'esport que m'agrada, amb les exigències que jo vulga marcar-me i que puga assumir. Sense tornar-me boig ni per les marques ni per els resultats. Pel plaer que em suposa calçar-me les "voladores" i trobar-me en la línia d'eixida d'una competició.

La segona qüestió que m'agradaria destacar en aquesta tornada al blog és el descobriment del Training PRO Team. Gent jove, com jo, apassionada de la pràctica esportiva en distintes modalitats, agrupada baix unes sigles que crec que en un futur van a ser conegudes i reconegudes al panorama esportiu valldalbaidí en particular i valencià en general. M'alegra poder dir que he entrat a formar part d'aquest projecte que encara es troba en fase embrionària i que estic segur que en el futur anirà a més en molts aspectes...

En darrer lloc, destacar que demà tindrà lloc el meu debut en esta temporada 2012/2013 al Cross de Iecla, competició sobradament coneguda i d'una duresa considerable. Amb nou equip per a aquesta tornada a les competicions federades, el C.A. L'Alcúdia, però amb companys de viatge sobradament coneguts: Carlos Sauco, Adelino, Jose Mollà, Jesús Descals, Ximo... I per supost, Ricardo (el mànager i entrenador) que ha estat el motiu principal per el qual m'he decantat finalment per fitxar per aquest club i no altre.

Espere estar prompte per ací comentant els detalls del meu retorn a la competició. Salut!

PD: La foto pertany a la Gala d'entrega de trofeus del "IV Circuit de Carreres Populars de la Vall d'Albaida", pòdium Categoria Sènior Masculí. Presa el 23/11/12 a la Sala Gomis (Ontinyent).