dilluns, 17 de desembre del 2012

"Cross Nacional Fiestas de la Virgen" de Iecla (Múrcia)

Ahir, diumenge 16 de desembre de 2012, es va disputar a la localitat murciana de Iecla el tradicional "Cross Nacional Fiestas de la Virgen". I allà que vaig acudir per tal de comprovar el meu estat de forma actual en estos inicis de la temporada hivernal i debutar per fí en competició oficial amb el meu nou equip, el C.A. L'Alcúdia.

La prova, que constava de cinc voltes a un circuit de 2000 metres, té un perfil dur, amb dues costeres que són autèntics "trenca-cames". A açò cal afegir alguns bots i l'arena existent a alguns trams, que dificultava l'adherència del corredor al circuit.

L'eixida va ser prou neta. De seguida el pelotó és va anar estirant, ja que les unitats capdavanteres, amb Carles Castillejo (que, a la postre, acabaria sent el vencedor de la prova) com a referència anaven imprimint un ritme infernal a la prova. Jo, per la meua banda, anava fent al meu ritme. Sense pressa però sense pausa vaig anar guanyant posicions durant totes i cadascuna de les cinc voltes de què constava el recorregut. Finalment vaig finalitzar els 10000 metres de què constava la prova en un temps de 36 minuts i 13 segons, entrant en la posició 71a de la prova Absoluta. Resultats complets, ací.

El fet que aquesta fóra la meua primera carrera de la temporada va determinar que utilitzara una tàctica prudent, per evitar esglais en forma de desfondament per sobreesforç. Assumint que només porte dos mesos d'entrenament, i a penes un parell de setmanes fent sèries, crec que el resultat final és més que acceptable.

Ara toca seguir entrenant i preparant-se per arribar en bones condicions a l'Autonòmic de Cross per Equips, on el C.A. L'Alcúdia es juga el prestigi i cal intentar contribuir amb el meu esforç a aconseguir un resultat digne que puga acostar-nos a les places que donen accés al Campionat d'Espanya de Camp a Través per Equips.

Però abans, i tenint en compte que estem en Nadal, alguna Sant Silvestre caurà... Anirem informant!

*Foto presa el 16/12/2012 al "Cross Nacional Fiestas de la Virgen" de Iecla (Múrcia).