dilluns, 4 d’octubre del 2010

Dia 1 d.a. (després de l'ajuntament)


He tornant a escriure. Si. La darrera vegada que ho vaig fer va ser ja farà uns mesos. Des d'aquell moment fins ara han passat moltes coses. Probablement si tractara de rememorar-les totes me'n deixaria alguna en el tinter... Per tant, no vaig a començar aquesta nova etapa rememorant el passat. Més bé, començaré per el present actual, que ja de per si és prou complex...

El títol de l'entrada ho deixa clar. Per a mi, hui, dilluns 3 d'octubre de 2010 comença una nova etapa. Després d'haver passat els darrers 7 mesos de la meua vida als serveis Socials de l'Ajuntament d'Ontinyent, dijous passat va acabar la beca que m'unïa amb aquesta institució. Han estat set mesos en els quals he aprés molt, m'han sigut útils i pense que estic totalment capacitat per iniciar el camí en direcció al mercat laboral.

Durant aquestos 7 mesos han hagut moments bons i moments dolents, persones que m'han recolzat, orientat i de les quals sempre guaradré un bon record, i persones que han tractat de torpedejar la meua tasca. Però bé, al cap i a la fí, eixes coses també passen al món real, i és bo enfrontar situacions d'aquest tipus, doncs això també et dóna experiència.

Però be, com he dit abans, eixe període de la meua vida va finalitzar dijous passat. Divendres, dissabte i diumenge van ser dies de relax, de transició. Però hui, dilluns, comença una nova etapa en la meua vida. Ara mateixa estic aturat, però l'objectiu d'aquesta nova etapa va a ser obrir-me pas en el mercat laboral, i a això pense dirigir tots els meus esforços.

Per a aquesta nova etapa, he decidit recuperar el blog, una eina de comunicació que tenia abandonada, bé per falta de temps per a actualitzar-lo, be per falta de ganes d'escriure... Això ara és indiferent. El cas és que torne a ser ací, amb nou disseny (tota nova etapa ha de vindre acompanyada de canvis, fins i tot en aquells aspectes més superficials...) i espere no defraudar als escassos seguidros d'aquest blog. Per la meua part, només dir que tracatré de posar el millor de mi mateix per a que aquesta eina de comunicació torne a funcionar, si cap, millor que abans...

Per hui això és tot. Però de segur que tornaré en breu amb més novetats...

PD: La foto que vaig a posar és de la meua visita al Estadi de l'Hèrcules d'Alacant, on vaig vore el partit Hèrcules - Athletic Club