dimecres, 27 d’octubre del 2010

Gala de l'Esport de la UV, Temporada 09/10


Un dia després torne a ser ací de nou. Principalment perquè encara queden coses en el tinter, i vull mantenir aquest blog al dia. Així que vaig a posar-me mans en l'obra...

Després de la marxa de muntanya del diumenge, el dilluns per la vesprada tocava anar a València. El motiu? Estava citat per recollir un premi a la Gala de l'Esport de la Universitat de València.
L'any passat ja hi vaig anar, per primera vegada, ja que al campionat intern de Camp a Través vaig quedar 1r. Enguany però, "només" vaig poder quedar 2n. Tot i això, com hi dónen premis fins al 2n classificat, em va tocar anar a recollir premi.

Aquests tipus d'esdeveniments són una de les raons per les quals lamente més profundament haver acabat ja la carrera i estar desvinculat de la Universitat de València. Per una banda, perquè m'encantava competir per la Universitat, ja que tot eren facilitats (et pagaven els desplaçaments, et proporcionaven gratuitament les equipacions, et premiaven i reconeixien el teu esforç a la Gala de l'Esport...). I ara això, no només s'acabat, sinó que les perspectives laborals són més bé escasses...

Entrant en l'esdeveniment en si, destacar que vaig arribar tard, doncs vaig perdre el tren que volia agafar, el metro també el vaig perdre ja una vegada a la ciutat, damunt sembla que hi havia vaga i em vaig tenir que esperar... En definitiva, un desastre.
Això sí, només em vaig perdre els parlaments inicials, la presentació dels equips de la UV, i l'entrega de trofeus als esports d'equip. Així que es podria dir que vaig arribar just a temps.
5 minuts després de la meua arribada, rebia de mans del Rector de la UV, Esteban Morcillo, el guardó que em reconeixia com a 2n classificat al Campionat Intern de Camp a Través de la temporada 09/10.

Una vegada acabat l'acte de reconeixement als esportistes, i després del discurs d'acomiadament del Rector, vam ser conduïts al trinquet, on es va cel·lebrar la "picaeta", de la qual es podria dir que ésx un dels al·licients per a acudir a aquest esdeveniment, a banda de la recollida del trofeu...

El menjar estava exquisit, la beguda era abundant, i molt variada i els esportistes vam fartar com només nosaltres sabem... Només ús puc dir que en qüestió de minuts, la "picaeta" va volar. Finalment, van traure les postres, pastissets dolços de diferents sabors que estaven deliciosos... En fí, no es pot demanar més.

Una vegada finalitzat el banquet, me'n vaig anar del pavelló d'Esports de la UV, i cóm no, vaig perdre el metro baixant les escales. Es veu que no era el meu dia...

Al final vaig arribar a Ontinyent al voltant de les 11 de la nit, amb un trofeu més baix el braç.

I ara si que si, això és tot de moment. El proper esdeveniment que es veu ja a l'horitzó és la Volta a Peu a Bocairent, en la qual mesuraré el meu estat de forma actual, a veure si les primeres sèries estan ja sortint efecte... I a més d'això, aquesta cursa servirà per fer el debut amb el meu nou club. Però el nom del mateix el revel·laré al proper post. Aquesta informació de moment és confidencial...

P.S. : La foto que he decidit penjar és del "banquet" que ens van oferir després de la entrega de trofeus a la gala de l'esport de la UV. Més que res perquè se'n pugueu fer una idea i se vos posen les dents llargues...jajaja.