divendres, 22 d’octubre del 2010

Novetats


Torne a escriure de nou, per explicar-vos les coses més rellevants que m'estan passant estos dies.

En primer lloc, destacar que al proper diumenge 24 d'octubre tindrà lloc la marxa a peu a la Font Roja, que es celebra anualment. Aquesta consta de 27 km, l'eixida té lloc a les 7 del matí des de l'estació de tren d'Ontinyent, i acaba al Santuari de la Font Roja, a Alcoi.
Des de fa 4 anys sóc un assidu a aquesta marxa, i enguany, a més m'acompanyen dues persones més: la meua germana Jésica (que em va acompanyar a les edicions de 2008 i 2007) i el meu col·lega Miquel (que va vindre amb mi la primera vegada en 2006 i va repetir experiència en l'edició de 2009).
Ja us comentaré per ací mateix les anècdotes de la jornada.

I per altra banda, he de comunicar-vos que he sigut premiat de nou a la gal·la de l'esport universitari, que organitza la Universitat de València, per haver quedat 2n al campionat intern de Camp a Través de la UV. Potser alguns ho recordareu, però per als que no ho sàpiguen, dir que aquesta no serà la primera vegada que acudisca a dita gal·la, ja que l'any passat vaig ser guardonat pel mateix motiu (amb la diferència de què al curs 08-09 vaig ser el campió del intern de Camp a Través, i al curs 09-10 "només" vaig poder ser 2n).
La gal·la tindrà lloc al pavelló d'esports de la UV, situat al C/ Menendez Pelayo, a València Capital, el proper dia 25 d'octubre. I si no passa res estrany, allí estaré jo.

Per acabar, comentar per damunt que hui me'n vaig a fitxar per el meu nou club d'atletisme. En breu desvetllaré aquest misteri...

De moment això és tot. Però tornanré amb novetats ben prompte!

Pd: La foto està presa al Parc Natural de la Font Roja d'Alcoi. Es la façana del museu que hi ha a dit paratge, i que és al costat del Santuari. La vaig fer a la darrera marxa, que va tenir lloc el 25-10-09.