diumenge, 25 d’abril del 2010

Ahir a Faura, i hui...ja en tinc 21!


Doncs si, hui és el dia del meu aniversari, el què són les coses... Ja a 25 d'abril, i encara me'n recorde de 25s d'abril d'altres anys. Com quan era menut i portava ma mare un pastís a l'escola, doncs era el costum. I a l'hora del pati ens el menjàvem, i tots tan feliços...

Els anys passen, però hem d'assumir-ho. La vida és un cicle, i ara estic en una nova època del mateix. Amb la carrera quasi finalitzada, és hora d'anar plantejant-se el futur. El món laboral està cada vegada més a prop... Però no tinc por, m'agraden els reptes, i estic preparat per fer front a aquest nou període, ara que tinc 21 anys...

I be, també volia parlar-vos de la meua experiència com a presentador ahir a Faura. El cas és que m'ho van proposar i no m'ho vaig pensar dues vegades... L'altre dia em van passar un esbós de guió, i el divendres vaig estar adaptant-lo una miqueta al meu gust, per tal que quedara adequat segons el meu criteri...

El acte va consistir en una gala de ball que havia contractat l'ajuntament de Faura a una Escola de Ball d'ací d'Ontinyent, en la qual balla la meua germana. Jo el que havia de fer era presentar totes i cada una de les 13 actuacions que van representar.

Al principi, quan vaig pujar al escenari, la veritat és que em van atacar una miqueta els nervis, però a mesura que vaig començar a presentar, vaig anar trobant-me més còmode. I així fins a la fi de la gala. La experiència va ser molt gratificant, doncs no ho havia fet jo mai això de presentar per a gent desconeguda. I he de confessar que em va agradar i que tornaria a repetir-ho, sens dubte.

Be doncs, de moment és tot! Quan tinga altre moment d'inspiració, seguiré contant-vos més coses...

Pd: La foto és a l'escenari de Faura (una mica cutre, un entarimat a un pavellò d'esports, però per ahi s'escomença...jejejeje)