dimecres, 24 de febrer del 2010

Seguisc de vacances! (Però ja queda ben poc...)

Sembla que la tornada a la rutina està al caure. Demà mateix tinc la reunió amb el meu tutor de pràctiques. Es diu Jesús i dóna la matèria de Política Social. De moment no sé res més. He preguntat a gent que l'ha tingut com a professor al darrer quatrimestre i m'han parlat bé d'ell. Això si, jo sóc una mica especial en els meus gustos, així que ja vorem si m'acaba o què..

D'altra banda, ja tinc totes les notes. El balanç, més que positiu. Això si, encara podria ser millor, doncs estic preparant un treball per a l'assignatura d'Intervenció Comunitaria que, si la professora estima adeqüat, pot comportar que m'assignen una Matrícula d'Honor. Això ja seria genial...

De moment, com que no tinc res més millor a fer, m'he proposat aquest treball com un repte personal. El tema està poc explorat, doncs gira al voltant de la utilització de l'art com a teràpia en la intervenció social. En primera instància va ser difícil trobar informació sobre el tema. Per sort, no hi vaig dessistir i finalment he trobat una quantitat de material més que acceptable per poder realitzar un bon treball. Ara falta treballar-lo, anar resumint i sintetitzant, i deixar-lo enllestit en el menor temps possible. El termini conclou la setmana de falles però jo espere tindre'l abans.

Per acabar, destacar que aquest diumnge és l'Autonòmic de Cross a l'Alcudia. La distància, 11.500 metres, no està gens malament...Així que el millor serà agafar's-ho amb calma i anar en progressió ascendent per obtenir una posició que puga resultar-me satisfactòria.

De moment, això és tot. Quan tinga noves notícies tornaré a actualitzar...