dilluns, 15 de febrer del 2010

Primera setmana de "vacances" consumida...


Torne a ser per ací! La veritat és que ja ha passat gairebé una setmana des de la darrera vegada que vaig actualitzar, i em sembla que ja anava tocant...

Pel que fa a aquesta primera setmana de descans post-examinal (doncs seguisc a l'espera de què em diguen alguna cosa sobre com i quan comence les pràctiques...)podriem dir que ha estat relativament entretinguda. Tot i que sóc jo l'única persona que a estes altures del curs es troba de vacances, i, a priori sembla que em tinga que avorrir a la força, la veritat és que he trobat passatemps que em fan oblidar eixe petit detall.
Per una banda, he vist algunes pel·lis, des de gènere clàssic (si si, d'eixes en blanc i negre) passant per altres de més actuals. Així mateix, he tornat a llegir-me novel·les per plaer, doncs ja feia temps que no me'n llegia cap. Ja sabeu, en període examinal és difícil portar-ho tot al tall, i algunes aficions han de ser una mica aparcades per a millor ocasió... M'he decantat per llegir novel·la negra (que és el meu gènere literari favorit) en valencià. Pel que fa a autors, vaig estar dubtant si seguir llegint més obres de Ferran Torrent, però a la fi em vaig declinar per explorar nous autors en la nostra llengüa, i aquesta vegada he escollit llibres de la Isabel-Clara Simó.

Si us sóc sincers, crec que aquesta decisió ha estat l'encertada, doncs les dues novel·les que m'he llegit fins ara ("La veïna", i "La innocent") han resultat entretingudes de principi a fi. Intrigues, assasinats, misteris aparentment difícils de resoldre...En definitiva, tots els ingredients que ha de contenir una bona novel·la negra. Ara estic a punt d'acabar-me "El mas del Diable", la trama de la trama de la qual està ambientada a Alcoi. Em falten unes 50 pàgines, si fa no fa...Hui supose que conclouré aquesta lectura, i aniré a agafar-me un parell de llibres més a la biblioteca. I no descarte repetir autora...

Pel que fa a l'atletisme, dues questions. D'una banda, ahir es va disputar el Cross de Castelló. El resultat va ser positiu, doncs tot i que vaig entrar 9é a meta, vaig entrar 5é pel que fa a atletes de la nostra Comunitat Autònoma. Per tant he tret alguns puntets que em serviran per a eixir del pou de la classificació per punts (fins ara només tenia un punt, ja que sols he anat a un Cross puntuable, a Guadassuar, i el resultat no va ser massa satisfactori). Així doncs, sempre hi ha coses a millorar, però estic satisfet pel resultat obtingut. Per cert, les classificacions es poden consultar ací.

D'altra banda, anar al Campionat d'Espanya de Cross Curt per equips pinta malament, doncs a la primera llista no apareixem. I la definitiva eixirà demà. Tot i que demà resultem sel·leccionats, sembla complicat que el nostre club (especialment el president del mateix) ens vulga portar a Haro. Per una banda, l'hotel i l'autocar ja estan contractats, i per l'altra, diuen que ja no hi ha places hoteleres disponibles... Al meu parer, des d'un principi no els hi va agradar la idea de què nosaltres poguérem anar a eixe campionat, per una banda pel tema econòmic, i per l'altra perquè els atletes de mig-fons i fons no pintem res al C.A. Torrent. Si haguérem sigut velocistes o saltadors, altre gall hauria cantat...N'estic segur!

En fi, tal i com vagen vinguent les novetats aniré actualitzant...Per ara, això és tot!

Pd: La foto és de dissabte passat, quan va nevar (crec que per tercera o quarta vegada este hivern) aci a Ontinyent. Jo estava entrenant mentre queien les primeres volves de neu. No va ser fins a la vesprada quan finalment va quallar. Això si, si us fixeu en la vestimenta que porte, podeu deduir la temperatura que feia...