dimecres, 17 de febrer del 2010

Les possibilitats d'anar al Ct. d'Espanya de cross curt s'esvaeixen...

Així és. I tot apunta a que ens l'han jugada. I grossa.

Tenim constància de què s'han agafat equips que estaven per darrere de nosaltres a la classificació de reserves. És per això que tenim la sospita de què ens l'han jugada. És més que probable que ens oferiren la plaça vacant per anar-hi a dit Campionat, i el nostre "president" hi renunciés. De fet, la idea de què nosltres hi poguérem anar al Campionat d'Espanya de Cross Curt per equips no li entusiasmava el més mínim. Més aviat tot el contrari. Estic segur que estava desitjant que no ens agafessin.

I a mi hi ha coses en tot aquest afer que no em quadren gaire. De tota manera ara això ja és passat. Les llistes definitives estan publicades i nosaltres no hi estem. Punt i final.
Això si, estic en condicions d'afirmar que aquesta serà la meua última temporada al C.A. Torrent. Ja n'estic fart. Els atletes de mig-fons i fons a eixe club estem totalment desemparats. Així que a partir de l'any que vé, si volen traure equip per a provincials i/o autonòmics de pista que posen als velocistes a fer el 3000. I com jo, opinen alguns dels meus companys.
S'ho han buscat ells, sincerament...

En altre ordre de coses, destacar que, a falta d'una nota, ja se els resultats dels exàmens a aquest darrer quatrimestre. Llevat del maleït 6 que em va posar la de Tècniques de Comunicació Social, les altres quatre notes oscil·len entre el 9 i el 9'5. Per tant, més satisfet no puc estar en eixe apartat...

Ara només queda esperar. A veure si aparéixen notícies al voltant de les pràctiques, doncs açò de tenir vacances indefinides al principi està be, però arriba un punt que ja t'hi acostumes a la bona vida, i no és plan...Necessite tornar a l'acció JA!