diumenge, 28 de febrer del 2010

Demà?A l'Ajuntament!


Per fí! S'han acabat les mini-vacances de febrer... Toca tornar al tall, i torne amb moltes ganes.

Demà comença el meu primer contacte de debò amb el món del Treball Social. A les 8 del matí estic citat a Serveis Socials per començar a aprendre els misteris de la professió... Ja aniré poc a poc comentant-vos les meues sensacions, quina és la tasca que duré a terme allà i totes eixes coses. De moment se per damunt que vaig a dedicar-me a un parell d'àrees específiques. Però de moment no m'atrevisc a dir moltes coses més...

D'altra banda, hui he participat a l'autonòmic de Camp a Través, disputat a l'Alcudia
. El resultat, decepcionant. He hagut de retirar-me quan encara em faltaven uns 4 km per acabar la carrera (d'una distància total d'11 km...) perquè no em trobava en condicions de seguir.
Les sensacions, semblants a les de Vinaròs, on també vaig haver de retirar-me. Les cames no tenien força, no em trobava clavat en carrera, i la motivació era escassa. Per acabar de rematar-ho, em va agafar "flato" i, entre això, i que el dimarts he d'anar a competir en un control universitari de pista (faré el 1500 m.l.), he tret la calculadora i m'he adonat que era inútil continuar deixant-se les forces en carrera quan ja no tenia res a fer, només caure en picat.

Crec que la decisió de retirar-me ha sigut encertada, tot i que no m'agrada massa la idea d'abandonar, però en les circumstàncies en què em trobava era el millor que es podia fer...

En fi!A l'altra serà... Un mal resultat (com aquest) s'oblida aconseguint un bon resultat. A veure si el dimarts hi ha sort!

Pd: La foto és de hui, a L'Alcudia.