divendres, 19 de desembre del 2008

Vacances d'hivern...

Per fí! Una xicoteta treva...Arriben les vacances de Nadal. Tot i que enguany tocarà pringar, ja que a més d' acabar els treballs de rigor, seria interessant començar a estudiar les diferents assignatures de les qual hauré d'examinar-me a partir del 20 de Gener...
Em sembla que això es quedarà ahi,en la intenció. De fet...no sol dir-se que allò important és la intenció? Doncs jo intenció, en tinc...altra cosa es que done el següent pas, això ja costa més...

Doncs poca cosa més que contar, que en unes hores agafaré el tren que em porte destí a ma casa, a Ontinyent, on passaré aquestes dues setmanes de vacances. I que com tots els hiverns, sempre agafe la grip l'últim dia de classe, no falla...De tota manera ja estic automedicant-me, i espere estar recuperat ben aviat...

Per últim, us diré que este diumenge tinc competició, a Benicarló. Prou lluny, però toca anar...És el que té el sistema de carreres puntuables, que no pots fallar a cap...Espere que per a eixe dia la grip haja remitit, si no...mal assunt...

En fi, que la pròxima volta que escriga, ja estaré a Ontinyent. Seguiré informant-vos en Nadal, doncs no tanquem per vacances...Salutacions a tots i totes!