dijous, 11 de desembre del 2008

Poca cosa que contar...

Doncs be, hui toca actualitzar. Tot i que no estic gens inspirat (serà la proximitat dels exàmens...)vull repasar com van les coses a dia de hui i que és el que m'espera per al que queda de setmana...

Estic contentissim,la veritat. En part perquè s'han solucionat alguns problemes personals que venien perseguint-me des de feia algunes setmanes. Ara ho veig tot des d'altra perspectiva,estic més relaxat. He recuperat el somriure...A pesar que cada vegada queda menys per al període d'examens i que no em lleve la feina de la universitat de les mans...

En altre ordre de coses...Aquest dissabte torne a competir. Serà el dissabte 13 a les 12'30 hores, als jardins del riu Turia, a València. Es tracta d'una competició que organitza la Universitat de València, i que és puntuable per al Campionat d'Espanya Universitari de Camp a Través. Seria important entrar dels 2 primers en eixa carrera, doncs tindria quasi assegurada la plaça a eixe Campionat d'Espanya, tot i que encara queda altra carrera que també és classificatoria. És a dir, no seria definitiu al 100%, però enfilaria la classificació...Anirem a per totes!!!

També han desaparegut les molèsties al bessó dret, que em van impedir entrenar amb normalitat al llarg de la setmana passada i principis d'aquesta. Ahir vaig fer un entrenament prou fort, i no em vaig resentir...Això és positiu...Pinta be la cosa de nou...

Això és tot de moment...Ja us comentaré els resultats de la carrera del pròxim dissabte, i a veure si recupere la inspiració i torne a escriure actualitzacions polèmiques d'eixes que tant m'agraden...Gràcies per seguir el meu blog!