dilluns, 22 de desembre del 2008

Cross de Benicarló

Tal i com us vaig comentar al darrer post, ahir vaig acudir al cross de Benicarló. No estava al 100%, però com que era puntuable, no hi podia fallar. Tan bon punt em vaig posar a calfar ja notava sensacions extranyes. Alguna cosa no anava bé.
Tot i això, una vegada et trobes a l'eixida eixes coses s'obliden...però això no vol dir que desapareguen. Fins al quilòmetre 4 tot anà bé, anava ben situat, en un grupet compacte on es trobaven tots els meus rivals directes, tot anava bé. Després però, el grupet es va fragmentar i jo vaig començar a patir. Sentia les senyals de debilitat al meu cos, el refredat començava a fer efecte...
Del quilòmetre 4 al 10 va ser una lluita contra el refredat. El cos no donava més de si. Hauria d'haver-me retirat potser, però després d'haver fet més de 200 km per anar a Benicarló, no anava a parar-me. I encara que traguera pocs punts, més valia això que res...
Finalment vaig entrar 6é. No està malament del tot. Ara es tracta de recuperar el tó aquestos nadals, entrenar molt, i gaudir del temps lliure(en la mesura d'allò possible). En Gener més...