dijous, 27 de gener del 2011

Cross de Villena: Un desastre

El passat diumenge 23 de gener es va disputar el Cross de Villena, penúltima prova puntuable del Circuit Autonòmic de Camp a Través de la FACV. I allà estava jo, disposat a donar-ho tot, amb l'objectiu de sumar punts per millorar la meua situació a la taula classificatòria.

Per desgràcia, no va ser el dia. De fet, no em va eixir res mitjanament be: l'oratge no va acompanyar (temperatura a l'hora de l'eixida de 0 graus aprox.), no anava ben equipat (hauria d'haver-me posat malles curtes i camisa tècnica de mànega llarga en lloc d'anar amb pantalons curts, tècnica curta i tirants), vaig patir fred, les cames no em funcionaven, i per acabar-ho de rematar, hi havia un tram del circuit que era completament de terra de platja (la superfície que pitjor se'm dóna).

Res més a dir. A la primera volta ja em trobava malament, i a partir de la segona vaig caure en picat. Vaig deambular la resta de voltes que quedaven al circuit (10 km en total) i vaig entrar com vaig poder, aconseguint la 7a posició en categoria promesa (que no està del tot malament, però que tenint en compte els rivals que es van desplaçar a Villena, hauria d'haver entrat entre la 4a i la 5a posició). I esta és la història de la pitjor carrera del que portem de temporada.

Ara ja a pensar en el proper cross, que tindrà lloc aquest diumenge al grau de Castelló, sent a més el Campionat Autonòmic Individual (és a dir, el cross més important de la temporada a nivell autonòmic). Espere poder donar la talla, cremar les poques opcions que tinc de classificar-me per al Ct. d'Espanya Individual de Camp a Través, i tractar de mantindre la 6a posició al Circuit Autonòmic de Camp a Través...

L'única lectura positiva que he extret d'aquesta darrera cursa és que, posats a punxar, millor fer-ho a una carrera poc rellevant (com pot ser el cross de Villena) que fer-ho a una realment important (com és l'autonòmic de cross). Espere haver aprés la lliçò...

Ja us contaré!!