diumenge, 2 de gener del 2011

Acaba 2010 i comença 2011...


Ja estem a 2011. Aquest any ha de ser important, ha de ser un any clau a la meua vida. Sé que van a haver canvis, no se en quin sentit, ni si aquestos seran a millor o a pitjor, però estic segur de què enguany van a passar moltes coses.

Dit això, destacar el dia 30 de desembre, quan va tenir lloc la tradicional Sant Silvestre d'Ontinyent. Enguany vaig optar per disfressar-me de revolucionari, i vaig obtenir el títol honorífic de ser el primer atleta disfressat en entrar a meta (si ben és cert que aquesta cursa no és competitiva, i realment dóna igual entrar l' ú o el cinquanta-ú).

Després de la cursa, tocava el sopar baix braç, com marca la tradició. Enguany es celebrava al Centre Comercial "El Teler". Els embotits que va portar Samuel, de la carnisseria Berenguer van complementar a la perfecció l'entrepà i la beguda que facilitava l'organització...
I després, al sorteig, més regals i obsequis que en anys anteriors. Però, per desgràcia, enguany tampoc no em va tocar res...

I el dia 31, a València a passar el Cap d'Any. El sopar, al pis dels meus col·legues, boníssim. I només ens vam gastar 5 euros per càpita. I menjar en abundància. I no va sobrar res... Amb això queda tot dit.

I després de les campanades, tots de gala i cap al port, a la Discoteca "Les Ànimes", on vam cel·lebrar per tot lo alt l'arribada de l'any nou.

Així doncs, entre amb forces renovades i amb pas valent en aquest 2011, que no se que em depara, però que estic segur de que promet...

Per hui és tot, però de segur que pronte hi haurà novetats... Em despedisc fins que arribe eixe moment!

Pd: La foto és de la Sant Silvestre d'Ontinyent, disfressat de Revolucionari...