dimarts, 18 de gener del 2011

7é classificat al Cross d'Elda


Torne a estar ací, i hui l'objecte del post és parlar sobre el Cross d'Elda, que va tindre lloc el passat diumenge, 16 de gener. Com ja he comentat en anteriors entrades, este mes ve carregat de competicions (4 concretament, i en diumenges consecutius). I aquest era el segon assalt, després del Cross d'Alzira.

I no va anar del tot malament, la veritat. En un principi me'n vaig anar amb un regust amarg (ja us explique més avall per què) però he de dir que el resultat és lògic vist el nivell que hi havia en categoria promesa a aquest cross (pràcticament estaven tots els "galls" de la categoria). No vaig guanyar a cap dels rivals que són teòricament superiors a mi, però tampoc em va guanyar cap dels que teòricament, es troben per davall de mi. Així que en eixe sentit, satisfet.

La carrera constava de 9'5 km, tot i que, en la meua opinió, no arribava als 9. El circuit, modificat respecte a edicions anteriors, ja que amb la construcció d'una pista d'atletisme a les inmediacions del circuit, enguany s'ha modificat el punt d'eixida i arribada, fixant-lo a dita pista.

El circuit no és massa bo, ja que disposa d'alguns trams de ciment, i en un tram hi ha moltes curves seguides, la qual cosa dificulta considerablement el mantenir un ritme constant.

Esta vegada vaig canviar d'estratègia, i vaig eixir de menys a més. En part perquè volia provar, en part perquè al haver 4 competicions en quatre setmanes no volia castigar-me en excés, i vaig regular el ritme. El resultat final va ser positiu. Només lamentar no haver pogut caçar al 6é classificat, que va entrar 2 segons abans que jo (el tema va ser que no el vaig veure fins que no vaig arribar a la recta de meta, ja que pareix ser que aquest rival va eixir molt avant i va anar punxant considerablement). Quan el vaig veure anava mort, però a ell li quedaven uns 40 metres per arribar a meta i jo encara estava a 100 metres de la mateixa. Al final no em va traure més que un parell de metres com a molt. I així mateix, destacar que el 5é classificat va entrar només a 15 segons de mi (això en un cross no és res). Per tant, sóc optimista ja que, tot i no haver guanyat estes posicions, he tingut a tir a dos rivals que creia inaccessibles.

Ara, a preparar el 3r assalt, el Cross de Villena. Aquesta carrera pot deparar sorpreses...
Ja us contaré!

Pd: Foto de l'eixida al Cross d'Elda. Jo estic entre la multitud...