dimecres, 29 de desembre del 2010

4t a la Sant Silvestre de Tavernes

Tal i com us vaig comentar en l'anterior post, enguany tocava canviar de Sant Silvestre. I l'escollida ha estat la I Sant Silvestre de Tavernes de la Valldigna. En part per el dia, i en part perquè mai no havia anat a aquesta població.

La cursa constava de 3 quilòmetres, i constava de dues voltes aproximades a un mateix circuit. En l'eixida unes 350 persones, i amb alguns rivals importants per a la lluita pel pòdium. L'eixida no va ser massa bona per a mi, ja que se me va clavar davant una persona que em va frenar considerablement (no entenc per què hi ha persones que es posen per a eixir en primera fila i després l'únic que fan és torpedejar a la gent que vol eixir de pressa...).
Tot i el percanç de l'eixida, vaig anar remuntant posicions i em vaig col·locar 5é. Però no em vaig acomodar, vaig seguir progressant i vaig arribar a anar en 3a posició. El problema va ser que el circuit no estava ben marcat, i jo no sabia ni per on anava, ni quina distància faltava per arribar a meta. Així, faltant vora 300 metres per arribar al final ens va agafar (a mi i al 4t classificat) un grup de 2 corredors que venien per darrere. Jo estava ja unia mica cansat, i no sabia on quedava la meta, però els que anaven amb mi sembla que si ho sabien, perquè van marcar un ritme infernal. Jo em vaig defendre be dels atacs, però de sobte algú va dir que quedaven 200 metres per arribar a meta. Vaig plantar les orelles i vaig reaccionar, però un dels meus rivals se me va avançar, i a l'esprint no li vaig poder donar caça.

Finalment vaig entrar 4t, a un segon escàs del 3r. Llàstima no haver arrancat abans, perquè eixa 3a posició hauria sigut meua. I fa ràbia no pujar al pòdium quan l'has tingut tan a prop... Però bé, crec que ho superaré...jejejeje.

L'atletisme és així, uns dies guanyes tu in-extremis, i altres dies et fan la bicicleta en l'últim segón. Ara a seguir entrenant per al proper objectiu, classificar al C.A. Petrer per al Ct. d'Espanya de Cross per Equips.

Ah! I el dijous a exhibir-se a la Sant Silvestre no competitiva d'Ontinyent tal i com marca la tradició!

Per hui és tot, ja comentaré més coses al proper post...