dijous, 23 de desembre del 2010

3r al Cross de Benicarló


Diumenge passat vaig tornar a competir. Aquesta vegada tocava desplaçar-se fins a Benicarló (amb el que això suposa en quant a despeses per gasolina, peatges... per no parlar de les quasi 3 hores de viatge que hi han fins arribar a aquesta localitat, propera a Catalunya).

Però he de dir que l'esforç i el viatge va valdre la pena, ja que el resultat que vaig aconseguir allà va ser molt positiu.

La cursa constava de quasi 10 km, i el dia es presentava inestable, ja que tot el dia anterior va ploure, i de camí a Benicarló també estava dil·luviant de mica en mica. Però al arribar al circuit, vaig poder comprovar que allí no havia plogut en tot el matí. Per tant, en eixe aspecte vam tenir la sort de cara (la gent que va competir el mateix dia a Iecla no pot dir el mateix, ja que allà la prova es va disputar en un fangar de dimensions considerables...).

La carrera en si no em va eixir com jo volia, ja que als 3 darrers quilòmetres vaig punxar prou, i de fet, el quart classificat va estar ben prop de passar-me al final de la prova, si ben és cert també que vaig saber jugar les meues cartes, i no va aconseguir avançar-me en cap moment. Finalment doncs, 3r classificat en categoria promesa. Pòdium (que això sempre et puja la moral) i agafe uns puntets que m'aniran bé per situar-me a la part alta de la classificació del circuit autonòmic de Camp a Través (almenys de moment).

Després d'aquesta prova, la pròxima tindrà lloc ja en Gener de 2011, concretament el dia 9, a Alzira. Aquesta carrera és important, doncs és l'autonòmic per equips, i el meu club, el C.A. Petrer té opcions de classificar-se per al Campionat d'Espanya per equips de la especialitat. Per tant, estos nadals seguirem entrenant per aconseguir bons resultats en dita competició.

De tota manera, i tenint en compte que estem en l'època de les curses Sant Silvestre, imagine que alguna caurà (a banda de la d'Ontinyent, que no és competitiva). Encara no sé quina faré. Tot i això, ja us comentaré novetats en properes actaulitzacions...

Per hui això és tot!