dimarts, 22 de desembre del 2009

Ultima hora!He aprovat el Superior!!!

En estos moments estic flipant! Acabe d'entrar a la web de la junta qualificadora de coneixements del Valencià per consultar a veure si ja estàven els resultats de la prova de Grau Superior. Les meues esperances d'aprovar eren nul·les, doncs després de veure la plantilla de l'exàmen, vaig considerar que havia arriscat massa, i què era impossible tenir alguna opció d'aprovar...

Però, com sol dir-se, la realitat supera a la ficció. I la realitat m'acaba de demostrar que totes les meues especulacions eren solament això, especulacions, ja que...He aprovat!!!

A més a més, cal afegir que ni havia preparat la prova. Era la primera vegada que em presentava al Superior. Em vaig apuntar dirèctament a la convocatòria de novembre, per veure si sonava la flauta...i vaja si ha sonat! Màxima rendibilitat amb mínim esforç...Increïble, però cert!

Després d'açò, ja puc esperar-me qualsevol cosa. En fi, necessitava escriure açò...Seguiré informant al llarg dels nadals, no vos preocupeu!

Ah!I per si de cas, desitge un Bon Nadal a tots els lectors d'aquest blog!Passeu-ho be!