dilluns, 21 de desembre del 2009

Tancant l'any amb bon peu


Doncs si. Sembla que estic acabant l'any amb inèrcia positiva...

Tot i que ja queda menyse per als exàmens, i que tinc un munt de feina per fer aquestes vacances, la veritat és que no em puc queixar... Respecte als treballls, tot i que encara me'n queden uns quants, vaig pel bon camí, i he avançat molt als darrers dies. Així doncs, caldrà apretar estos nadals, però el volum de feina serà inferior al que jo preveïa fa només un parell de setmanes...

D'altra banda, tal i com vaig comentar a l'anterior post, el dissabte passat vaig competir al riu. Ja sabeu, el cross intern de la UV, el que em servia per a classificar-me definitivament per al Ct. d'Espanya...

Això també va anar segons el guió previst. La meua intenció era guanyar (tal i com vaig fer l'any passat), però enguany m'has resultat impossible, doncs tenia un adversari que, hui per hui, s'ha mostrat superior.

Jo vaig mostrar les meues cartes des d'un inici, imposant un ritme dur a la prova, doncs era conscient de què si no tirava jo, ningú anava a moure's...I de fet així va ser.
Únicament em va seguir el qui al final em va guanyar, i és lógic. Jo sabia que si passats el primers 4 km no es quedava, la carrera estava perduda. I en efecte, doncs al km 5 (la distància total del cross eren 6 km) em vaig despenjar una mica. Per sort, li havia tret una distància important al tercer, la qual cosa em va permetre regular i assegurar la segona posició sense problemes.

Aquesta segona posició, a més d'assegurar la meua presència al Ct. d'Espanya de Camp a Través Universitari, a disputar en Albacete, també garanteix la meua presència a la Gala de l'Esport Universitari com a segon clasificat del Campionat Intern de Camp a Través (recordar que a la gala solament van el primer i segon classificats de les competicions internes de la UV). Així que ja puc anar reservant un lloc a la meua agenda per a Octubre de 2010...

Així doncs, no puc queixar-me. Ara, el que toca és agafar vacances, posar-se a treballar de valent, i seguir entrenant en la línia que porte enguany. De segur que si la cosa continua així, hi haurà més éxits en tots els aspectes...

Per hui és tot.Demà ja de nou a casa!De totes maneres, tractaré de fer una última actualització per tancar l'any i fer balanç...

Pd: La foto és del Autonòmic Universitari del dia 2 de desembre, doncs no en tinc cap de la competició del dissabte passat...