dimarts, 15 de desembre del 2009

Cross Iecla/Nevada Ontinyent


Torne a escriure! Hi ha moltes coses que contar, però tractaré de condensar-les en una sola actualització. Així estalvie temps, i energia...

Comencem per Iecla.

Tal i com us vaig dir en anteriors posts, aquest diumenge es va disputar el Cross Nacional "Fiestas de la Virgen" a Iecla (Múrcia). Tenint en compte la duresa del circuit (jo crec que és el més fotut de tots els que he fet al llarg de la meua carrera esportiva...), la distància (10 km, ni més ni menys), i l'oratge (mala rasca no queia...) el resultat hauríem de calificar-lo com a positiu.
La carrera en si la tenia ja plantejada des de casa. Per tal de no socarrar-me a les primeres de canvi (com a Vinaròs), la idea era eixir progressivament, de menys a més, i anar replegant "cadàvers" a partir de la 2a volta. I així va ocórrer.
Vaig saber controlar els impulsos suïcides a l'eixida, i després només vaig tenir que anar donant gas poc a poc, avançant a tots aquells que havien pecat d'excés a l'eixida. A la darrera volta, això si, vaig començar a notar el cansament, i vaig tenir que afluixar un poc la marxa.
Finalment, vaig ser el 8é promesa i el 59 a la general. Classificacions ací.

Així doncs, la carrera va ser bona, però encara hi ha una série de detalls per polir. Per tant, caldrà seguir treballant estes vacances de nadal per arribar en condicions òptimes als propers crossos.

I l'altre tema que toca tractar és la nevada! El canvi climàtic ja està ací! De cop i volta estem en desembre i anem en mànega curta, i uns dies després cau una nevada del 15. Hi ha coses que no acabaré d'entendre mai...Tot i això m'alegre què haja nevat, doncs és el que toca en esta època de l'any.

Si em pregunten fa una setmana si enguany nevaria hauria dit amb total seguretat que no, doncs vist el què hem vist, i la calor dels darrers mesos semblava impossible. Pero mira, t'ho pots esperar tot al s. XXI...

I be, este matí ja ha eixit el sol, i he pogut arribar a la estació del tren, per marxar cap a València, doncs la Universitat no espera a ningú i les classes estan en marxa...

Doncs res!Ara a acabar de passar la setmana, i el disabte a competir altra vegada! Ara toca competir per la Universitat a l'intern. És un tràmit, però cal anar. Intentarem fer un bon paper! A veure si segueix la bona ratxa...

Pd: La foto és d'este matí, del "Transsiberià" que passa per Ontinyent...