dijous, 10 de desembre del 2009

Feina, feina, feina...

Ara mateix no hi ha molt que contar. La veritat és que ja estem al desembre, i la recta final s'aproxima...I això fa que baixe la meua freqüència a l'hora d'actualitzar aquest espai. Conseqüència més que evident de la saturació de feina a la qual estic sotmés últimament...

Algunes coses a ressenyar, si de cas:

1- El dia 29 de desembre em llevaré el queixal del judici. Tot i que ja no em fa mal, el dentista no em va garantir que la inflamació desapareguera per complet únicament amb el tractament que he seguit aquest pont, i per tant, he decidit fer-la fóra.
Ara mateixa el queixal no em molesta, però sempre queda el "i si...". A més, si el dolor tornara quan estic d'exàmens, seria una gran putada. Per tant, crec que és millor previndre que guarir. Esperem que l'extracció em siga lleu...

2- Aquest pont, no he eixit gaire de casa. Tot i ser festa a Ontinyent, el queixal m'ha marcat molt els darrers dies i no tenia massa ganes de moviment. Per tant, he estat aprofitant el temps, i podria dir-se que aquest ha resultat ser un pont bastant productiu en l'aspecte acadèmic. Tot i això encara hi ha molta feina per davant...

3- Este diumenge, torna l'espectacle! Arriba el Cross de Iecla, un dels més fotuts (si no el que més) dels que he fet al llarg de la meua vida atlètica. La idea és anar de menys a més i fer un bon paper. Els entrenaments estos darrers dies, tot i el mal de queixal, han sigut bons. Per tant, hi ha motius per a l'esperança. Tot i això, aquest és un esport imprevisible, i mai se sap...

Doncs res!Quan tinga altra estoneta, tornaré a escriure. Ja us contaré què tal a Iecla...
Us deixe, que tinc feina!