dimecres, 2 de desembre del 2009

Campionat Autonòmic Universitari de Camp a Través


Hui toca parlar d'una carera important. Este matí ha tingut lloc el Campionat Autonòmic Universitari de Camp a Través. En aquesta carrera em jugava moltes de les opcions que tenia per anar al Campionat de Espanya Universitari...

I aquesta vegada no he fallat.

El plantejament ha sigut encertat. He anat a un ritme continu, d'arrere cap avant. Sols tenia que vigilar a la gent de la meua universitat, ja que és amb ells amb els qui em jugava el anar o no al Ct. d'Espanya.
Al final, he entrat 2n dels meus i el 14é de la general, que no està malament, veient el nivell dels equips (especialment els de la Politècnica que han portat un equipaç).

A tot això cal afegir també que el queixal del judici m'està fent la vida impossible. Però en carrera s'ha portat i no m'ha fet massa mal. La qual cosa no lleva que siga una putada això de suportar el dolor. Demà he d'anar al dentista a vore quina sol·lució em dóna...

En resum, estic satisfet. Damunt hem pujat al pòdium per equips, doncs en el còmput global hem quedat segons. Millor, impossible...

Ara a solventar el tema del queixal, a seguir entrenant, i millorant en la mesura del que siga possible...I el dia 19 a certificar la classificació a l'intern de Cross de la UV!

pd:La foto és al pòdium, recollint el trofeu que ens acreditava als de la UVEG com a 2s per universitats en el còmput general de la prova.