dimecres, 9 de setembre del 2009

Cursets...

Mai havia fet un curset de lliure elecció dels que organitza la Universitat...fins ara. I la veritat, és que són més profitosos i entretinguts del que jo em pensava...

De fet, jo em pensava que anava a patir aquesta setmana, aguantant rotllos de 4 a 8 de la vesprada, perquè això d' "Enies bàsiques per a la recerca del treball"no sonava massa entretingut, la veritat... Però el dilluns vam començar i em va sorprendre la vessant pràctica del curset, el dinamisme, la participació... Al mateix temps conéixes gent simpàtica, divertida, interessant, que pot ser d'altra manera mai hauries arribat a conèixer. I aprens una série de conceptes que d'altra manera possiblement mai hauries tocat. Així mateix, el fet que aquest curset siga a l'extensió Universitaria d'Ontinyent, encara em facilita més les coses, ja que ho tinc al costat de casa.

Està clar que les quatre hores no són entretingudes, doncs hi ha moments i moments...Però val la pena. Jo recomane a tot aquell que mai s' haja matriculat a un curset de lliure elecció dels que organitza la Nau dels Estudiants, que es matricule. Almenys una vegada. Serà una experiència divertida. Us ho garantitze. Paraula.