dijous, 3 de setembre del 2009

Comença la "Pre-temporada"

S'han acabat les vacances. Toca de nou entrenar de valent. Ha sigut quasi un mes d'inactivitat pel que fa a la pràctica de l'atletisme, però m'ha vingut be per a desconnectar, carregar les piles i tornar amb ilusions renovades.

Això si, de moment no vaig a començar a entrenar com de costum. Durant aquestes dues primeres setmanes vaig a potenciar algunes condicions físiques bàsiques que no entrenaré després al llarg de la temporada, i que ara és un bon moment per explotar-les una mica. És per això que m'he tret l'abonament de la piscina coberta, per tal de poder fer una mica de natació i estimular els braços, i bicicleta estàtica per fer cames, a banda de l'us que puga fer del gimnàs...

Crec que aquesta "pre-temporada" em pot ser útil al llarg dels propers mesos. De tota manera, el temps ho dirà...