dilluns, 21 de setembre del 2009

Comença la Uni (i cross de Sant Rafel...)


Començem per ordre cronològic,no? Millor si...

El dissabte passat vaig participar, com tots els anys des que tinc memòria fins ara, a la cursa del meu barri: Sant Rafel.
Si ben és cert que encara no estic en un bon moment de forma (de fet, sols portava dos entrenaments quan vaig participar a la cursa), vaig realitzar una bona actuació, millor del que esperava. Pot ser la motivació de córrer a casa (mai millor dit) i tindre a la meua gent pels carrers animant-me em va donar eixe plus psicològic que de cap de les maneres podia demanar-li al meu cos, que ja va fer prou en aguantar els 7 quilòmetres sense sentir cap tipus de molèstia (d 'altra banda una cosa normal si pensem que he estat un mes inactiu, pel que fa a la pràctica de l' atletisme...). Al final cinqué de la general i 4t sénior masculí. No es pot demanar més a estes altures...

D'altra banda, hui ha començat oficialment el curs. Ja tocava...
De moment: presentacions, retrobament amb els companys, i coneixent a la gent que puja de primer, en fí, el que és típic a finals de setembre.

Així mateix, he tornat al grup d'atletisme d'aci de Torrent, ja els trobava a faltar...I és com si no hagueren passat gairebé els mesos. He tornat després de l'estiu i com si això hagues estat la setmana passada. Això sols passa quan et trobes totalment integrat en un grup...

De moment, açò és tot. Però segur que pronte hi ha novetats...