dimarts, 16 de juny del 2009

Campió Provincial Promesa en 5000 m.l.


Hui estic cabrejat per diversos motius, però de moment, no pense comentar res al respecte...Temps al temps...

Per altra banda, assenyalar que el dissabte passat vaig competir. Era el campionat Provincial Promesa i vaig optar per fer un 5000 m.l. És una distància que es fa eterna, i més en pista, però tenia ganes de millorar el meu rècord personal, que datava de la temporada passada.

L'eixida, no va estar mal del tot, doncs si tenim en compte la gran quantitat de gent, i que el que anava davant de mi va caure...Vaig agafar bona posició i vaig sortejar be els obstàcles que van anar apareixent.
En passar el primer 1000, me'n vaig adonar que anava massa ràpid, però no em quedava més remei, doncs o seguia al grupet que tenia davant, o hauria de fer la cursa en solitari...
Vaig aguantar tot el que vaig poder a roda d'un rival, fins que aquest es va agrupar amb el grupet que teniem justament davant. I jo vaig seguir la meua aventura en solitari, a uns 20 metres de distància d'aquest grup.
Passat el km 3, van començar a fallar les forces, i cada vegada tenia més lluny al grupet que perseguia. Finalment, a falta de 2 voltes em vingué l'abaixó final, i em vaig mentalitzar per a arribar a la meta fora com fora...

Al final 16'20, això significa que vaig rebaixar en 10 segons la meua millor marca personal en la distància, que no està malament...Per desgràcia, acabe de mirar els resultats a la web de la federació, i m'han donat una marca que no és meua. M'han adjudicat un temps de 16 minuts exactes. Està clar que és un temps millor del que realment vaig fer, però a mi m'agrada ser honrat, i sé que eixe no és el meu temps, i a efectes de rànking em posa per davant de gent que en realitat, te millor marca que jo.

Pero bueno...Coses que passen, no és la primera vegada...Si no es posa atenció en les coses que es fan, doncs es fan mal...

I pròximament, escriuré altra entrada, però primer necessite recabar algunes dades...Sols diré una cosa...va de corrupcions...