dimarts, 4 de novembre del 2008

Hui no toca política!


Doncs això, hui he decidit actualitzar el blog, despres d'uns dies sense poder fer-ho, doncs tenia molta feina acumulada...És el que té deixar-se les coses per a última hora...
Per no carregar-vos massa amb temes de tipus polític, i perquè ja tocava...hui actualitze al voltant del meu esport: l'atletisme. Porte practicant aquest esport des dels 14 anys, i us puc assegurar que seguix il·lusionant-me com el primer dia. Per a mi és l'equivalent a una droga, si no puc córrer no hi sóc a gust...Sé que sembla una mica estrany, però realment és així...
Per això, quan aquest estiu vaig tenir que deixar de competir per diversos motius (primer van ser les crisis d'ansietat, i despres fou la operació d'apendicitis) se'm caigué el món als peus. Ho vaig passar malament. Vaig estar quasi dos mesos i mig sense poder córrer (el periode més llarg de temps que he estat sense córrer des que vaig començar als 14 anys).
Per sort, al setembre vaig poder tornar als entrenaments, però no va ser fàcil...Les cames se'm resentien, em costava molt arrancar...Pensava que res tornaria a ser com abans, que l'atletisme de competició s'havia acabat per a mi...
Ara que estem a Novembre us puc dir que ho veig tot des d'altra perspectiva. Tornar a la rutina m'ha ajudat, anar a la universitat, retrobar-se amb els companys d'entrenament de Torrent i alguns sacrificis per la meua banda han fet que recobrara les ganes per lluitar, per intentar tornar a ser el que era abans...
I ara mateix em trobe be físicament, el cap em funciona de nou al 100% i tinc moltes ganes de tornar a la competició. Aquesta temporada promet, estem formant un bon equip de cross al C.A. Torrent que va a donar molta guerra, i la gent es troba molt motivada...
En darrer lloc, dir-vos que aquest diumenge inaugure la meua temporada a Alcoi, on es disputarà la Pujada i Baixada al Preventori, una carrera sobre asfalt amb 11 km de distància i que sembla que és d'un perfil dur...(ja us informaré del resultat)
Sols us diré altra cosa...Que vaig a per totes!!!