dilluns, 17 de novembre del 2008

El primer Cross de la temporada: QUINTANAR



Ja hi soc aqui altra vegada...Lamente no haver pogut actualitzar abans,però es que anava saturat de treballs i tal...

Doncs be, com ja us vaig comentar, el diumenge passat(a les 7 del matí) va eixir una expedició del C.A. Torrent en direcció a Quintanar de la Orden per disputar el "Cross Internacional Castellano-Manchego del Vino y el Queso". Aixi doncs,es podria dir que m'he passat el cap de setmana viatjant...Divendres de Torrent a Ontinyent, dissabte d'Ontinyent a Torrent, i diumenge de Torrent a Quintanar...Traieu càlculs...Hi ha molt de quilòmetre fet ahi...I per supost, no he vist ni de passada la fira d'Ontinyent, encara que crec que no m'he perdut massa tampoc...

Si parlem estrictament de la carrera, cal dir que es disputava sobre una distància de 9 km, sobre un circuit de terra dura, els claus no hi eren necessaris. Destacar també que hi havia els primers espasses de l'atletisme espanyol amén d'un parell de keniates contractats per la organització.
Ara que ja us haveu fet a la idea,us diré que jo vaig eixir amb tota eixa colla...Aixi doncs, que no us estranye si dic que vaig entrar el 70 i em va eixir una bona carrera...A més...Vaig eixir a la tele!!!Doncs la prova es retransmitia pel Teledeporte i en la eixida em vaig posar davant...Hui els entesos del tema només feien que dir-me que m'havien vist a la tv...jajajaja

En fi...Quan es va donar la sortida ja em trobava inmers en el pelotó, primer vaig haver de trobar el meu ritme, cosa que es important en una prova de fons. Al voltant del quilòmetre i mig m'agafà Carlos, un company d'equip, que és de Petrer i acaba de firmar enguany pel nostre club(el tio és un crack,l'any passat va anar al Campionat d'Espanya Individual de Cross Junior i tot,bon fixatge!!!). Aixi doncs,anarem tota la carrera junts, a ratos tirava ell i a ratos tirava jo. Va haver un moment en torn al Quilòmetre 5 o 6 que em va traure uns quants metres, però li'ls vaig retallar i seguirem junts fins l'última volta, quan vaig intentar una escapada en solitari, que no tingué éxit,doncs quan faltaven uns 500 metres ell m'agafà. Al final s'ho vam jugar en els ultims 200 metres, on vaig clavar un canvi que va fer efecte i li vaig traure un parell de segons finalment. Això si, m'ho posà ben difícil...
En la classificació per equips, destacar que el nostre, el C.A. Torrent entrà quart absolut (una llàstima,perquè d'haver sigut tercers hauriem guanyat diners...) i vam realitzar un paper digne.

Els resultats es poden consultar aci.

El balanç després del primer cross és positiu. Encara no hi sóc al 100%, hi ha marge de millora, però despres d'un estiu diguem "caòtic", m'alegre d'estar ahi altra vegada, barallant-me de tu a tu amb els meus rivals de sempre.
La pròxima etapa,este diumenge a Utiel...Ja us comentaré!

Pd: Ara si, la foto pertany al Cross de Quintanar, i en ella apareixem tots els atletes que ens vam desplaçar a competir a aquesta localitat toledana. D'esquerra a dreta: Miguel (el carnisser), Carla, Carrascosa, Carlos, jo mateix, i Lucia. El que es troba ajupit és Ayman.