dilluns, 10 de novembre del 2008

El debut: Pujada i Baixada al Preventori (Resum)


Doncs be, hui dilluns toca fer balanç de la carrera en la que vaig participar ahir, que suposava el meu debut aquesta temporada, i la primera carrera "seria" que disputava després de la operació.
La carrera, es va disputar a Alcoi, sobre una distància d' 11 km, i com podeu deduir pel títol, hi havia molta "pujada" i "baixada"...
Entrant en detall, us puc dir que la meua sortida no va ser bona, doncs em vaig quedar una mica despenjat del grup capdavanter, degut a que em vaig posicionar malament a la eixida. Són detalls que caldrà perfeccionar en el futur...Una vegada transcorreguts els primers metres s'hi formà un grup capdavanter amb 10 o 12 unitats, i per darrere hi havia un grupet perseguidor de 3 o 4 corredors,entre els quals em trobava jo. A partir del quilometre 2 vam abandonar el casc urbà i començaren les pujades. En aquest moment el grup de davant començà a perdre unitats i jo vaig anar remuntant posicions. Això si,anava amb compte perquè les pujades eren molt pronunciades, realment dures. Així fins aproximadament el quilòmetre 6 o 7. No era pujada continua, hi havia "falsos llanos" que feien que es poguessin soltar una mica les cames,però aquests no deixaven de picar lleugerament amunt.
Arribats a aquest punt de la carrera em trobava en un grupet amb 2 corredors més, quan començaren les baixades, també molt pronunciades. Anava molt be de cames i em trobava amb forces per tirar cap avant. Per desgràcia,a falta de 2 quilometres de meta em va agafar un "flato"molt intens, que em va obligar a aminorar la marxa,i feu que perdera un parell de posicions o tres. Això si, una vegada arribats al casc urbà, i sabent que ja quedava poc, vaig apretar les dents i vaig fer l'últim esforç. Finalment vaig fer un temps de 39 minuts i 38 segons, i vaig quedar segon de la categoria H1(de 16 a 21 anys). En total vaig entrar el 16é. Les classificacions finals les podeu trobar ací.


Així doncs no podria haver començat millor la temporada per a mi. Primera carrera, primer trofeu. I les sensacions són inmillorables. Se que ahir no ho vaig donar tot i van sorgir alguns problemes que hauré de sol·lucionar en carrera. Així doncs, el marge de millora encara és molt gran...
La pròxima cita,serà aquest diumenge 16, a Quintanar de la Orden (Toledo). En una pròxima actualització us parlaré d'aquesta cursa...Que es retransmitirà per Teledeporte!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Así me gusta, ¡dales caña! Jejejej. Vaya, si comentar esto es más fácil que comentar la política.